correctie op VOB draait niet op streamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Ik heb het niet goed geformuleerd. Het betreft een TV serie uit vroeger tijden, die bestaat uit zo'n 5 serie's, elke serie betaat uit ca. 5 afleveringen. Op mijn pc staat die serie keurig gerangschikt in mappen met de correcte naam erbij. Die heb ik op mijn usb schijf gezet en wilde die gaan bekijken op mijn media streamer. Tot mijn verbazing staan er geen mappen maar een gigantische rij van VOB bestanden waar ik geen logische volgorde in zie. Ik moet op de gok klikken en dan maar zien welk deel het is. Die mappen die ik nog op de pc had staan heb ik vervolgens omgezet in iso bestanden en die staan nu netjes met de naam en serienummer erbij op de usb schijf maar nu kan ik ze niet afspelen op mijn streamer. Dit bestand wordt niet ondersteund komt er te staan.
Sorry voor het vorige bericht, dat klopte dus niet :eek:
 
ja ik heb al een update gedaan. Ik heb de iso gemaakt door met de rechtermuisknop op het bestand te gaan staan en te kiezen voor Iso. Die topic waar jij het over hebt is mijn eigen topic, dat gaat over hetzelfde probleem. Dus 2e schijf aangeschaft van een ander merk, alles omgezet naar ISO enz. Ik weet het echt niet meer.
 
Ik heb de iso gemaakt door met de rechtermuisknop op het bestand te gaan staan en te kiezen voor Iso. Die topic waar jij het over hebt is mijn eigen topic, dat gaat over hetzelfde probleem. Dus 2e schijf aangeschaft van een ander merk, alles omgezet naar ISO enz. Ik weet het echt niet meer.

windows kan op die manier geen iso maken, dus dat moet dan met een programma
welk programma is dat dan??

heb je deamon tools ?? als je hiermee de iso mount, speelt ie dan goed af??

wat voor brandsoftware heb je op je pc staan??


ik heb verwezen naar dat andere topic zodat mensen kunnen lezen wat er al geprobeerd is
 
Dat heb ik met Ultra iso gedaan. Ik heb ook Ashampoo burning studio 10. Deamon tools heb ik niet en ik heb ook geen idee hoe dat werkt.
 
kan je eens een iso maken met Ashampoo en deze proberen.

deamon tools maakt een virtuele dvd speler aan, hierin kan je dan een virtuele dvd laden
een iso dus (dit heet mounten) en je kan 'm dan behandelen als een echte dvd.
op deze manier zou je dus kunnen testen of de iso's die je hebt gemaakt oké zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan