digitenne via insteekkaart op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

thestefke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2011
Berichten
2
Hoi, ik ben een vraag, ik zie net op de kpn digitenne site dat ze adverteren met zo'n insteekkaart voor digitale tv. maar dat ding is bij mij rete langzaam wat volgens mij door mn tv komt. Anyway, is er een mogelijkheid tot het kopen van een kaartlezer die via usb op mn pc kan? en die dan weer doorlussen naar mn tv...? zo kan ik zappen via de pc ipv tv, hoop dat t dan wat sneller kan... Hoor het graag!! Hoi!
 
Interessant, deze kaart. Hoe ontvangt hij het signaal? Hoeft er geen antenne meer aan?
 
die kaart is heel langzaam door je tv?? wat bedoel je hiermee??
volgens mij kan je met je tv geen snelheden meten van hardware.
wat gebeurd er dan dat je niet tevreden bent??

hetgeen jij bedoelt werkt als volgt
bv een anysee kastje aan je pc (hiermee krijg je tv op je pc)
dan heb je media center software nodig (kan het tv signaal ook werkelijk weergeven als tv)
en dan kan je je pc met hdmi aan je tv hangen en kan je dus tv kijken en opnemen via de pc.

lees ook dit topic even over de verschillende vormen van dvb (digital video broadcast),
want dat is waar we nu over praten.
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69300

er zijn trouwens meer oplossingen dan alleen het kastje van anysee
en er zijn ook heel veel soorten media center software (niet alleen die bij windows komt)
 
Hoi, ik ben een vraag, ik zie net op de kpn digitenne site dat ze adverteren met zo'n insteekkaart voor digitale tv. maar dat ding is bij mij rete langzaam wat volgens mij door mn tv komt. Anyway, is er een mogelijkheid tot het kopen van een kaartlezer die via usb op mn pc kan? en die dan weer doorlussen naar mn tv...? zo kan ik zappen via de pc ipv tv, hoop dat t dan wat sneller kan... Hoor het graag!! Hoi!

ik denk dat ik weet wat je bedoelt, mijn tv zapt langzaam met die kaart... tv's zijn gewoon niet meer zo snel als je beeldbuizen, maar dat komt omdat er een hele andere techniek achter zit. de optie die turn uitlegt is idd een goeie, alleen hou er rekening mee dat je dan wel een pc bij de tv in de buurt moet hebben. hoe langer je kabel, des te meer gaat dat ten koste van je beeldkwaliteit. ik hoop dat je bent opgelost vraag! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan