Map met fotos verloren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nebelwerfer

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2003
Berichten
76
Hallo,

Tijdens mijn vakantie heb ik een aantal fotos van mijn sony digitale camera gebackup op een interne hardeschijf op mijn mediaspeler. Had een mapje aangemaakt en daar ongeveer 100 fotos naar gekopieerd. Deze heb ik tijdens de vakantie zelf een aantal keer bekeken.

Nou kom ik van de week thuis. Wil ik ze bekijken en wat blijkt? Ik kan de map niet meer openen. Het is nu een onbekende map geworden. Als je erop klikt vraagt hij waar je het mee wilt openen. De file is wel 698 mb groot. Kan hem niet openen met explorer, windows verkenner of de standaard picture viewers in windows xp.

Wat hij wel aangeeft als ik het wilt opsporen via internet is namelijk:

MIME Type: application/octet-stream

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze voor mij kostbare foto's terugkrijg?

mvg,

Maarten H
 
verloren fotos back-uppen

:) Er is een zeer handige tooltje ( Gratis is :D ) voor, ik heb zelf's van vorige jaar bepaalde'n fotos terug mee gekregen .... kijk link :thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
29zpfo7.gif
Klik Hier !
 
Laatst bewerkt:
Probeer de map eens te kopieren op een USB stick bijvoorbeeld en te openen op een andere pc :)
 
met het programma heb ik maar 10 fotos terug kunnen krijgen. Dat komt omdat ik ook nieuwe fotos heb gemaakt op de ruimte die ik heb vrijgemaakt.
 
:) Hoe bedoel je 'op de ruimte die ik heb vrijgemaakt' ?:confused: heb je die ruimte geformatteerd dus ?? :( ?
 
ja, maar de fotos heb ik dus gebackuped. Maar de map met fotos wordt nu als een onbekend bestand gezien.
 
Kan je ook met Recuva terug nie krijgen ??:confused:
Als je die geback-upt hebt, die heb je nog dan...toch ?? kan je me misschien vertellen wat voor extensie zit achter die geback-upte'n bestanden.... ?? dit is nu niet JPG en niet PNG en niet BMP .... maar ==??:( ?
 
staat er niet bij. Als je er op kllikt vraagt hij waar je het mee wilt openen. Maar niks werkt. Als ik het via internet wil opsporen zegt hij dat het een MIME Type: application/octet-stream is.
Maar hoe open je dat of hoe zet je dat terug naar jpeg.

mvg,

Maarten H
 
:confused: Ook met rechte kant muis kliken en eigenschapen ? werkt niet ? :confused:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Weet je wat ?? :confused: probeer maar .... zomaar eene die extensie, met rechte kant muis kliken en opennen met Microsoft Word ( maar niet ! als standard zo instellen ) of met rechte kant van muis en dan bewerken .... vertel je me a.u.b. of zoiets werkt ....:confused:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
P.S. ALS maar via Word lukt ... extensie openen...... dan kan je die betrefende foto ook makelijk uit Word ook ergens opslan ...
 
Laatst bewerkt:
De optie openen met staat er niet bij. Alleen openen en dan krijg je die lijst. Daarna als ik hem met word probeer te openenen zegt hij dat het niet geopend kan worden omdat het bestand groter is als 32mb.
Ik heb het met veel andere programma's geprobeerd. Adobe Acrobat reader, internet explorer, winrar etc. willen ook niet.

mvg,

Maarten H
 
als ik op eigenschappen klik van het bestand, kan ik kiezen uit algemeen, streams en samenvatting. Bij streams staat er KAVICHS *36
daaronder staat view of delete. Ik heb geen idee wat dit is.

mvg,

Maarten H
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan