GIF Bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Sinds kort geleden heb ik probleem met gif bestanden op te slaan, ( eerder die probleem had ik niet en alles in orde was ...:( )
Ik maak zeer vaak bewegende gif bestanden, en tijdens openen betrefende kreatie zie ik dat die Gif bestand zeer traag is, en enorm veel dubbele en onnodige frames zijn ontstaan ALS ik open die gif om eigenschappen en frames te bekijken zie ik dat sommige'n frames enorm groote delay P/s snelheid hebben ze, ongv. 5000 ( ?? ) terwijl die hoort ergens ongv 10/20/25/ enz.. snelheid te hebbe'...
Ooit in verleden die probleem bestond bij me niet:confused: en een aangemaakte Gif bestand bewoog normal en met normale snelheid, ik moet aangeven dat ik gif bestanden maak met applicatie SWF Banner ( zeer handig is..:) ) daar hoef je namelijk geen frames snelheid in te stellen alles loopt automatisch ... Heb ik register nagekeken en red me niet probleem en oorzak voor die probleem te vinden, dacht ik dat heeft die iets met compatibiliteit te maken.....:( maar dit is ook niet ...dus weet niet meer hoe ik die oplossen moet ...:confused: ...iemand kan misschien hier helpen ??:(
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
xmj41f.gif
23j01u0.gif
Enorm veel werk nu is elk frame snelheid aan te passen of zelf's kleur terug te krijgen :( ...:(
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Wat ik nog aangeven wil, elk regeltje of zinnetje hier in die gif bestand was een andere kleur, zelfs kleuren zie ik nu niet meer heeft die misschien iets met Aero Peek te maken ?? ..... :(
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het er een fout zit in het programma dat je gebruikt. Misschien is het handig om het opnieuw te installeren, of over te stappen naar een ander.
 
Ik denk dat het er een fout zit in het programma dat je gebruikt. Misschien is het handig om het opnieuw te installeren, of over te stappen naar een ander.
:confused:Na jah heb ik al gedaan ongv. 50 keer opnieuw herinstaleerd :( ..... en herinstalatie helpt niet :(
gebruik ik op dit moment stuk of 15 aplicaties voor GIF bestanden te maken ...en elk resultaat is dezelfde ...:( die export/Publish van een GIF uitkomt altijd zo traag ... :(
 
Laatst bewerkt:
Wat minder van die gele bollen, hoofdletters en goed gebruik van leestekens zou bij het begrijpen van je probleem ook kunnen helpen.

Ron
 
@ROYONIX:Welkom nog op Helpmij.nl


Vannaf gister nieuw lid hier.
Verzoek aan je om niet al je berichten als een kermis te laten lijken.Een keer een gif oid is leuk.Moet geen overhand krijgen in al je berichten.

Succes verder op ons forum.
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX:Welkom nog op Helpmij.nl


Vannaf gister nieuw lid hier.
Verzoek aan je om niet al je berichten als een kermis te laten lijken.Een keer een gif oid is leuk.Moet geen overhand krijgen.

Succes verder op ons forum.
Oke begrijp ik je geen gifjes en poesjes/pasjes, die is nu laatste gif wat ik op forum opgezet had het is een probleem ... welk dacht ik dat me iemand helpen zal kunne' ..
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk kunnen en willen we je helpen:d

Met welk programma maak je die animated gif's? Hoe groot zijn de basis GIF file's die je gebruikt? Hoeveel verschillende plaatjes zitten er in een animated GIF?

Ron
 
Tuurlijk kunnen en willen we je helpen:d

Met welk programma maak je die animated gif's? Hoe groot zijn de basis GIF file's die je gebruikt? Hoeveel verschillende plaatjes zitten er in een animated GIF?

Ron
Hier gaat alleen maar om text ...deze keer plaatjes of geluid heb ik niet bijgezet.. :D
GIF maak ik met SWF Banner zoals ik aangegeven heb ( kijk boven ! ), als ik eigenschapen bekijkt zie ik dat 247 Kb groot is ( da's niet zooo groot toch ? ) maar als ik frames bekijk zie ik dat ik heb meer dan 2000 frames ( terwijl die moet 20 of minder zijn )... jej ... het zijn onnodige en dubbele frames tijdens Publish/of Export/opslaan ontstaan en ik weet niet hoezo ... plus elk zinnetje was een andere kleur, nu zijn ze kleuren tijdens opslaan ook weg ..
 
Laatst bewerkt:
met welke programma maak je dat want daar kan het ook aan liggen

:D Ik herhaal voor derde keer die maak ik met SWFBanner ( kan je eerste comment zien ) , en :confused: zoals ik zei die programmaatje heb ik meer dan 40 keren herinstalleert, en zelfs gisterenavond heb ik windows ook herinstalleert programmaatje opnieuw voor zoovelste keren ook maar het helpt niets, volgens mij dit is ergens i.v.m. nieuwste updates in verband gekomen ...:( ...
 
GIF bestand probleem +/- opgelost !

:D Mij Gif bestand/probleem heb ik niet echt opgelost en weet nog steeds niet wat aan de hand is ...:confused:
Zoals ik aangegeven heb, die maak ik met SWF Banner applicatie, en tijdens opslaan raak ik kwijt frame's snelheid kleuren enz.. Maar... met SWF Banner applicatie kan je verschillende vormen van bestanden maken zoals op screenshot :
im16oy.jpg

Ik sla dus...die aangemaakte creatie als een Flash of AVI object, dan met programmatje onder de naam
1z34f46.jpg
verander ik in GIF bestand welk komt eindelijk zo zoals die ook dat hoort ...:rolleyes:
2l9pkyr.gif
... ZO dus :D
 
Laatst bewerkt:
Waar om sla je die animatie niet meteen op als .Gif
(generate a GIF animation). Ik denk dat het door het omzetten naar avi en dan weer naar gif fout gaat. Ik denk ook dat er helemaal geen 5000 frames inzitten, en dat dat eerder een foutje in de weergave is. Bij 5000 frames zou je bestand geen 247 K groot zijn..

Pak ook eens een woordenboek, no offense..:shocked:
 
:) Maar .... lees maar eerste comment ( helemaal boven ! ) :)
Het probleem is zojuist, als ik ALS Gif bestand ga opslaan dan raak ik kwijt kleuren/frame snelheid enz.. dus ik sla die als een flash bestand op ... en die omzet ik ook in Gif bestand ....het kan ook :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Wat gaat er dan fout?

Wat gaat er dan eigenlijk fout als je direct als gif opslaat? Is je totaal gif bestandje dan groter dan als je via de avi route gaat?
Geldt dit ook voor individuele images? Die kun je uit je gif halen mbv bijvoorbeeld GIFExploder.com. Als je dit twee keer doet (direct naar animated gif en via de avi route ...), dan kom je er wellicht achter wat het probleem is.
Succes,
 
:d Aaachhh zeer oude topic is dat ......:D en volgens mij heb je niet, .... mijn in dit topic alle commentaar's gelezen ...;) ...
Toen ( ik zeg toen ...;) ) probleem dat mij ( en dit in een hier commentaar kan je zelf lezen ) echt was, ... ALS ik een gif bestand ( toen ) met SWF banner opslaan zou kreeg ik geen van-tevoeren aangemaakte text kleuren, en frame snelheid niet juist was ( voorbeeld kan je boven zien :D ) ...En ik kon nog alleen maar, ... met Flash SWF to AVI-GIF aangemaakte met SWF Banner, ... flash bestand in een GIF bestand omzetten ...:thumb:
--------------------
Maar dat is nu een verleden ....;):D intussen probleem is opgelost en ik heb nog veel betere app. voor zeer complexe gif bestanden te maken, ...dan toen die > SWF banner < ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan