2 Films op 1 DVD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
260
Hallo,

Ik zou graag twee films op één DVD zetten. Zodat je een menu krijgt dat je kan kiezen welke je gaat kijken. Weet iemand hoe dit moet? En kan die met NTI Media Maker 8??
EDIT: het zijn .avi files NTI worden gemaakt. heeft iemand een wel werkend programma?
BVD Sjors
 
Laatst bewerkt:
Het kan met convertxtodvd. Hiermee kan je een menu maken en meerdere films toevoegen. Ik weet alleen niet wat voor files het zijn die je wilt branden? Je kan veel omzetten met AVS Video Converter.
 
nee en avs loopt steeds vast. ik wil Taxi 1+2+3+4 doen maar het laden duurt eeuwig. kan ik niet met iets anders de films gewoon naar de dvd slepen en dan een menu maken??
In iedergeval moet dat menu anders heb ik er niets aan
 
ja het zijn AVI bestanden die ik op dvd wil zetten met een menu zodat ik kan kiezen. ik zal jou converter eens proberen
 
ben al ruim 2 uur bezit met dvd flick. vanacht door laten werken en kijken wat er uit rolt.
 
Bij bijvoorbeeld convertxtodvd kan je instellen dat hij meteen afspeeld. Ik weet niet of dat kan met dvdflick, maar misschien is dat wel het geval. Kijk eens op een tv en druk op de toets menu. Misschien krijg je dan wel een menu. Anders opniew branden als deze fucntie in dvdflick zit en dan niet aanzetten dat hij meteen afspeeld.
 
Ja, maar dat neem ik als voorbeeld. Het is dus de vraaag of deze functie ook in dvdflick zit. Zo ja, dan kan dat het probleem zijn. Als hij meteen begint met spelen, komt er dus blijkbaar geen menu. Maar dat is het denk ik toch niet. Maar kijk toch maar even of die functie erin zit. Het zou zomaar kunnen
 
Of je download VLC player. Speelt veel beter video's en muziek af.
En je krijgt je menu.
Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan