Dvd speler beeld trilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaskopp

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
15
hallo mensen

ik heb een probleem met mijn jvc dvd speler, ik heb pas een paar films gedownload maar als ik ze afspeel dan begint onderaan in het beeld te knipperen, als ik dan het beeld iets naar boven doe dan zie je onderaan ook weer het bovenste van de film. ik heb de dvds zelf gebrand op 8x snelheid en met verschillende merken dvds geprobeerd. het licht zeker niet aan de snelheid 8x want ik heb meerdere dvds die het wel doen op 8x zelf gebrand. ik heb ook met nero in ifo bup vob bestanden laten branden net als sommige dvds die wel werken op mijn dvd speler. ook alle dvds die knipperen die doen het in alle andere dvdspelers wel.

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
nee daar licht het niet aan andere dvds doen het wel, ik ben trouwens nog achter 1 ding gekomen. ik had 1 film gebrand die wel werkte maar die heb ik gedownload als avi formaat vervolgens zet nero deze om in vob bup en ifo bestanden. dan doet hij het wel maar als ik gewoon vob bup en ifo download dan begint hij te knipperen ik heb ook alle instellingen van het iparaat geprobeert maar het werkt nog steeds niet kan iemand mij helpen?
 
download

utorrent, maar aan de inhoud licht het niet overal anders doet hij het. ik denk zelf dat het een probleem in de dvd speler is, ik probeer er achter komen of meer mensen dit probleem hebben en het makklijk hebben opgelost. anders zit er niks op dan een andere dvd speler te kopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan