kan .avi niet afspelen: ''codec error, use windows media player''

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0171

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
215
Hallo,

ik heb een film gedownload (rio nl subs ) in avi format. maar als ik hem wil afspelen in windows / vlc media player krijg ik hetzelfde te zien.(zie bijlage)
hoe kan ik dit bestand afspelen (heb al meerdere codecs geprobeerd ook die voor windows media player.

Alvast bedankt voor de hulp.

MVG gast0171probleem .avi afspelen.jpg
 
Probeer het eens af te spelen met Media player classic. Als dat niet werkt, is de film gewoon brak.
 
baluuuuhhh

ik heb dit al een paar keer gehad maar met media player classic kan ik het ook niet afspelen.:mad:
krijg ik hetzelfde te zien
maargoed de film is wel mooi bijna 900mb :evil:


maargoed ik zal er mee moeten leven, bedankt voor de antwoorden.:thumb:

mvg robert 1996
 
Laad de film eens door gspot.
Je kan dan direct zien of je wel de juiste codec hebt geinstalleerd.
 
Maar je kan best VLC media Player gebruiken ....:rolleyes: en zonder zorgen alles kunne' afspelen....
 

:confused: Oooch jej jej in dit geval denk ik dat je wel kazalite codec pak ( full ! ) zoek maar NL versie ! ...( gratis is :D ) instaleren moet .... en opnieuw dan met VLC proberen....:confused:
Of je Microsoft site HIER KLIK ! i.v.m. met die probleem kijken moet ...
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens af te spelen met Media player classic. Als dat niet werkt, is de film gewoon brak.


Mediaplayer Classic is gelijk aan VLC, misschien speelt het net wat minder, maar het was ooit onderdeel van het inmiddels al erg oude K-Lite Codec Pack.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan