Afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

snakiee

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2011
Berichten
7
Met welk prog. kan je een afbeelding met je eigen naam + een achtergrond maken?
 
nee voor mn spreekbeurt op powerpoint wil ik een dia met m'n naam en een achtergrond (met mooie letters schaduw enzo)
 
kan met GIMP. je moet ff googlen voor een link. je moet dan bij nieuw, aanmaken maar eens kijken bij de letters. Kan je aardig wat mee dingessen. achtergrond dan er achterplakken en klaar.
 
maar door gimp bevat mijn computer toch geen virus of wordt mijn computer heel sloom
 
Nee Gimp is een programma dat geen virussen spyware of ad-ware bevat mits je het niet van de goede site download.
GIMP
 
heb je geen paint. bovendien kan je in powerpoint een plaatje op de achtergrond doen. als je in powerpoint ben [rechtermuis op een leeg vlak(zonder tekst) - achtergrond opmaken - tabblad opvulling - bij rondjes ; opvulling met figuur of bitmappatroon - bladeren - selecteer foto - openen ] en vola je eigen achtergrond.

nu de word art [tabblad invoegen - wordart - selecteer er een en druk op ok - typ je tekst - daarna er op klikken - hulpmiddelen voor tekenen - opmaak - teksteffecten - en doe wat jij wilt. ]

Alles is in office 2007
 
maar ik wil ook schaduw en een mooie tekst plus een achtergrond met kleuren ik heb gimp gedownload maar ik weet niet hoe
 
Zeer makelijk kan je dit met je eigen '' Microsoft Office PowerPoint '' op wens bewerken
als je handig bent ...
 
@ ROYONIX Probeer eerst eens voorgaande antwoorden te lezen voordat je een reactie plaatst. Dit is nu al de zoveelste keer dat je een antwoord geeft die of al zijn gegeven of de TS geeft aan dat hij zoiets al geprobeerd heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan