Extern ip adres forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marius1993

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
58
Ik draai regelmatig servers op mijn computer. Daarbij is een statisch extern ip adres erg handig. Nu heb ik mijn extern ip adres ooit een keer geforward. Ik heb dat op één of andere site dus vastgezet. Ik weet alleen niet meer waar. Weet iemand hoe ik mijn extern ip kan forwarden? Voor degenen die niet geloven dat het kan, bekijk dan dit plaatje:
ip.jpg

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Je zou dan eens moeten kijken naar Dyndns (misschien ondersteund je router het zelfs) ..
 
Dyndns is geen oplossing. Ik wil ook een gameserver kunnen draaien, die connect je dan echt via het ip adres. Daar help dns niet bij. (doet mijn plaatje het nog steeds niet btw?) Bij mij zelf wel namelijk.
 
Je afbeelding is nu wel zichtbaar, maar ik moet afhaken en portforwarding zal je in deze ook niet verder helpen.:(
 
Ja helaas weet ik het zelf ook niet meer hoe dat precies werkte. Het is echt ideaal, heb nu gewoon een vast ip. Maar ik wil gaan veranderen van isp, dus wilde dit geintje nog een keer uithalen. (die afbeelding host ik met mijn eigen server, ik krijg hem er niet zo snel bijgevoegd namelijk^^)
 
Als je eens bij je ISP te rade gaat.
Ik denk nl. dat die je ergens op de e.o.a. manier blokkeren.
Correct me if i'm wrong.
 
Nah, ik heb mijn extern ip echt geforwarded. Ik kan daar nu gewoon op connecten, alsof het mijn echte externe ip is. Maar hoe moest dat ook al weer?^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan