film op tv kijken .

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkm0

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
55
hallo,

ik heb hier een motorola vip 1960-gdb 256 liggen. en ik wil die graag op laptop aansluiten en films op zetten en dan op tv kijken. kan dat ?
ik heb net snel ff geprobeerd via ethernet kabel tussen te doen, maar dan geeft hij geen drivers weer, mis weet iemand dat ook wel

MVG. Rikkm0
 
Laatst bewerkt:
Via de HDMI of Scart is handiger, maar ik zou toch eerst even de handleiding gaan lezen .. dan weet je meteen waar ethernet voor is ;)

Edit: Wellicht begrijp ik het verkeerd ... is het probleem dat je de films er niet op krijgt, of is het probleem dat je geen beeld krijgt op je TV ?
 
Laatst bewerkt:
ik wil graag via laptop films erop zetten ik weet dat waar voor internet voor is maar, hdmi heb ik niet op laptop dus ik dacht mis kan het zo ook,

hij zit hem wel aleen geen driver.
 
Je moet dat ding gewoon aansluiten op je router en de bestanden via het netwerk erop zetten, het is gewoon een soort PC in je netwerk.
 
Yup, maar handiger als je het IP nummer of de naam van dat apparaat weet, je kan dan via de Windows Verkenner in de adresbalk \\Apparaatnaam (of \\IP-nummer) intikken en dan kun je het kopieren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan