Hoe laat ik de ondertiteling 11 seconde later beginnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Berichten
446
Hallo allemaal,

Ik heb een film, alleen heb ik daar zelf met een programma ondertiteling bij moeten zetten. Dit is erg goed gelukt, alleen begint de ondertiteling 11 seconden te vroeg.

Code:
0
00:00:01,000 --> 00:00:04,000
ondertiteling
1
00:00:00,330 --> 00:00:03,779
ondertiteling

Hierboven staat een voorbeeld van hoe mijn .srt bestand eruit ziet. Nu wil ik dus dat de ondertiteling 11 seconden later begint, maar ik wil dit niet allemaal handmatig gaan aanpassen, dus ik vroeg mij af of dit op een simpele manier kan, met een stukje tekst ofzo.

Weet iemand een oplossing?

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos
 
Ja dat kan op een simpele manier met subsync (programmaatje)

een handleiding staat hier: Modedit: Link even weggehaald daar er een doorverwijzing staat naar verkrijgbare ondertitels. De rest van het topic is geen probleem.

Het linkje is in mijn optiek op het randje aangezien ook ondertitels auteursrechtelijk beschermd zijn waardoor de regels van helpmij dichtbij komen.
Daarom dit bericht ook aan de mods door gegeven om te controleren. mochten zijn het tegen de regels vinden dan zal je even moeten googlen naar subsync of naar "ondertitel synchroniseren"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie! Ik ben via www.google.nl volgens mij op de site terecht gekomen die jij bedoelde, dus ik ga het even uit proberen!

Bedankt voor je reactie:thumb:
 
Kan heel eenvoudig met subtitle workshop

Slechts de nieuwe start en eindtijd invullen, de rest ertussen worden automatisch aangepast
 
probeer eens submagic dan kan je de zinnen ook nakijken op fouten
mvg ladyke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan