Laptop naar TV met HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick93

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
90
Hallo helpmij gebruikers,

Ik wil graag mijn laptop aansluiten op mijn televisie door middel van HDMI. Op de TV zelf staan de instellingen goed, maar op de laptop niet.

Ik heb een Compag model# CQ71-410ED en een Philips televisie model# 32PFL5404H

Hij blijft aangeven op de televisie "Geen videosignaal".

Wat doe ik op de laptop?
Ik ga naar "Verbinding maken via een extern beeldscherm".

Daar heb ik al bijna alles geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit.
Beste gebruikers, help mij aub!
 
als je op windows toets + p drukt krijg je een overzichtje, werkt een van deze keuzes wel voor je? weet je zeker dat je de juiste input hebt geselecteerd op de tv en eventueel de hdmi drivers van je laptop hebt geïnstalleerd?
 
HDMI driver geïnstalleerd? Hoe doe ik dat? Maar met windows toets + p werkt allemaal inet nee.
 
voor de windows toets + p heb je windows 7 nodig
welke os heb jij (vb xp , vista)
btw ik heb dit ook gedaan maar dan met de 42pfl :)
als je windows 7 hebt dan moet je ook eens kijken of de schermresolutie klopt tegeover de laptop en de tv
ook moet je zien dat de grafische kaart sterk genoeg is (mijne is 512 mb als je erboven zit is het goed)
mvg ladyke
 
Schermresolutie staat op z'n hoogst en de grafische kaart kan ik niet precies vinden hoe groot die is.
Ik heb wel windows 7 maar ben er nog steeds niet uit..
 
steek eens de HDMI kabel in de laptop en in de tv en zeg me dan wat er gebeurd
als het goed is zou het scherm van de laptop een paar seconden uitvallen en daarna weer terug komen .
op de tv moet je normaal dezelfde background krijgen als die van op de laptop
maar laat me maar weten wat er gebeurd als je ze insteekt
ps kan je zeggen welke laptop het is en post mss een printscreen van de hardware
info voor de hardware is hier een progje http://www.cpuid.com/downloads/pc-wizard/2010.1.961-setup.exe
1.oh ja normaal staat op je afstands bediening een huisje . duw daar op en dan kan je apparaten toevoegen .
2.kies computer.
3.soort aansluiting dus HDMI
4.klik op oke
mvg ladyke
 
Als ik de HDMI kabel in de laptop en tv steek gebeurt er niks. Die 4 stappen heb ik inderdaad ook al eens gedaan, maar nog steeds niets.
Ik heb een Compag model# CQ71-410ED en een Philips televisie model# 32PFL5404H

MVG
Mick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan