LAN kabel werkt niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miliaan

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
32
hoi,

Mijn ik heb een probleem en het lukt me maar niet om het op te lossen.. Ik heb een lan kabel laten leggen naar mijn vaste pc omdat we steeds wegvallend signaal hebben. Dus ik deed die lan kabel er in en het werkte niet, normaal druk je hem er in en dan doet ie het. Ik heb met mijn laptop gekeken of die wel er op werkte en die deed het wel goed. Als ik mijn draadloos eraf gooi dan zegt de lan dat hij moet identicficeren en daarna heeft ie beperkte toegang of alleen lokaal, hij noemt het netwerk dan ook onbekend. Toen heb ik maar de driver van mijn lan kaart geupdate en hij doet het nog niet. Ik word zo langzaam aan gek van het gegoogle en die vervelende intel site dat ik het hier maar vraag. Mijn specs:
Vista
Intel 82562V (netwerkkaart versie 9.13.41.0)
D-Link DIR-655 (router)
Ziggo abbonoment en een ziggo modem.
Kan iemand me helpen?
Groetjes
 
Laatst bewerkt:
stroom al van router en modem af gegooit.
en vanzelf sprekend na een minuut er weer opgezet?
 
Laatst bewerkt:
effe resumerend: als je de kabel aansluit op je laptop, doet ie het dan wél goed met het draadloze (wifi) gedeelte uitgeschakeld?
En de PC doet het niet op die kabel? Ik zou bijna een andere Lan-kaart willen proberen ..

PS je zegt dat je de kabel hebt laten leggen, er zijn dus connectoren aangeknepen mag ik hier uit begrijpen?
 
Ik heb als eerste de stroom eraf gegooid.
Ja zonder wifi.
Ja ik denk dat die aangeknepen is want het geen kant en klaar kabel, daarom probeerde ik ook even de laptop om te kijken of de lan kabel het wel goed deed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan