'freemake video downloader' start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brimke

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2010
Berichten
27
Iedereen is enthousiast over de freeware 'free make video downloader'.
Bij mij wil-ie niet draaien.
Heb de laatste versie gedownload (2.1.5) én geinstalleerd, maar start daarna niet op. Alleen het kleine blauwe venster verschijnt, met aan de onderzijde daarvan 'starting...' maar verder komt het niet. Na ca een halve minuut valt dat venstertje weg en er is niks opgestart.
Heb antivirus én firewall al uitgeschakeld maar dat hielp ook niet.
Alle cookies geaccepteerd; maakt ook niet uit.
Het programma verschijnt ook niet in windows taakbeheer.
Heb Windows 7 home premium

Weet iemand raad?
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm....

Op de site van Freemake zeggen ze dat het kan liggen aan dat je .Net Framework 4.0. niet hebt geïnstalleerd...

Ik zou dus even Hier rondkijken:thumb:
 
Thwit, hartstikke bedankt voor je antwoord en interesse.

Wat betreft 'Op de site van Freemake zeggen ze dat het kan liggen aan dat je .Net Framework 4.0. niet hebt geïnstalleerd' begrijp ik, dat iemand die melding heeft gekregen doch had genegeerd.
Ik heb die melding niet gekregen. Desondanks heb ik Net Framework 4.0 (bedankt voor de link) opnieuw geinstalleerd en het programma 'Free Make Video Downloader.exe' ook opnieuw geinstalleerd.
Helaas.....geen verschil. De installatie verloopt normaal en snel, maar het programma start niet op.
 
[ModEdit]Gelieve geen onzinberichten plaatsen.[/ModEdit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de vraag voorgelegd aan de makers van het programma. Ook zij komen er niet uit, maar hebben mij toegezegd te blijven zoeken naar een oplossing en/of mij een nieuw programma toe te zenden zodra er een upgrade komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan