Standby en hibernate verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

htw

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Berichten
123
Onlangs is in mijn onder het hoofdstuk Control Panel / Power Options de mogelijkheden de PC in hibernate of standby te zetten verdwenen.
Ook maakt de PC vanzelf een doorstart na een normale shutdown.
Een System Restore heeft niets uitgehaald.
Ik heb XP professional Versie 2002 SP2
Wie heeft hier een oplossing voor?
Ik hoor het graag

Alvast bedankt
Groet:
Hans
 
Wanneer heb je voor de laatste keer een uitgebreide schijfcontrole laten uitvoeren (via eigenschappen van de harde schijf, en dan tweede tab van links, alle optie's aanvinken. Je kan ook proberen SP3 erover te installeren. Maar het is beter dat eerst na het verhelpen van de fout te doen.
 
Na formateren verdwijen stand by knop

Na formateren verdwijen stand by knop ( niet te drukken)

win. xp svp3
labtop dell inspiron 640m
 
Volgens mij heb je dan Windows opnieuw schoon geïnstalleerd. Heb je standby in energiebeheer weer aangezet?
 
Er valt niets in te stellen want de opties worden niet geboden. Het bestaat gewoon niet meer.
Gr.
Hans
 
Ervoor moet je administratierechten hebben. Ik heb hier nog een pc met een Engelse XP SP3 staan (extra opgestart voor jouw): in de control panel heb je power options, en de derde tab heet hibernate.

Maar je schreef dat je een laptop hebt. Dan worden deze functies door de buitenbordprogramma's van in jouw geval DELL overgenomen. Heb je deze misschien niet volledig geïnstalleerd?

Ik krijg het vermoeden dat je herinstallatie niet volledig is gelukt. Hoe heb je Windows weer teruggezet? Was dat door middel van een Windows CD , of via een recovery partitie. Was het het eerste, dan kan je via de dell site nog de nodige drivers downloaden...:thumb:
 
Ik heb wel Dell labtop en inderdaad er is een standbij konp ( hetzelfde Esc knop) en was ook het gewoon keus die is al verdwijnen.
Ik heb het geformateerd via een cd
en heb ik nog driver cd en heb ik alle drivers van de cd geinstaleerd.
Inmiddel heb ik de standby knop weer actief te zien ( hoe weet ik niet )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan