Vista SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

osborne

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
12
Al bijna historisch, maar toch: dit weekend is m'n Vista gecrasht na SP1 te hebben willen installeren (los bestand, niet via Update), vooruitlopend op SP2 uiteraard. Ik kom uit bij de foutcode 0xc01a001d, niet onbekend bij het googlen, maar ik zie nog niet ergens een goede oplossing. Heb de Vista recovery van Neosmart gedownload en gedraaid, maar "Repair" geeft geen resultaat. Ik kan op dit moment niets met de PC, ook veilige modus blijft op een "please wait" hangen. PC is een Acer (met eventueel eRecovery, maar niet altijd consequent bijgehouden, alleen van gegevensbestanden consequent backup gemaakt).

Iemand enig idee hoe verder?

Thanks!
 
En waarom is je computer gecrasht? Heb je een installatiecd, zodat je in de herstelconsole kan komen? Dan kan je eerst een uitgebreide hardeschijf controle uitvoeren en vervolgens proberen je Vista weer terug te krijgen. Anders erecovery gebruiken.
 
Dank voor reactie. Geen idee waarom 'ie gecrasht is, maar Vista start niet meer op, wil "repairen", maar blijft daar uren en uren in hangen. Ik heb geen losse installatieCD, heb daarom die Vista Recovery gebruikt, maar die krijgt het ook niet voor elkaar. Kan wel eRecovery doen, maar dan ben ik (denk ik) alles wat geïnstalleerd is na de oorspronkelijke Vista-installatie kwijt en moet dat opnieuw installeren. Kan, maar ik heb (had?) nog de hoop dat er toch nog een andere oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan