pc crashed door een probleem nvdmmlvkernel????

Status
Niet open voor verdere reacties.

ccdd

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2011
Berichten
15
mijn laptop crashed steeds vaker en dan krijg ik een venster met de tekst nvdmmlkernel iets met mijn beeldschermstuurprogramma.
heeft het met het geheugen te maken?
hoe verwijder ik cookies?
 
Is het iets met je beeldscherm stuurprogramma? Kijk in de logboeken bij Systeembeheer in Configuratiescherm bij de eigenschappen van de fout en kopieer dan deze hele tekst want zo summier helpt niet echt om het op te lossen. Heb je XP of Vista?

De beeldscherm stuurprogramma opnieuw installeren misschien of daar juist vanaf zien. De driver voor de monitor alleen installeren is misschien ook een optie. Houdt in ieder geval de voorgeschreven instellingen voor het beeldscherm aan en installeer de moederbord drivers in plaats van de standaard Windows drivers als je dat nog niet gedaan hebt.

Cookies kan je weghalen of weigeren in de browser bij Extra > Opties > Privacy en eventueel wissen bij Cookies Tonen (Firefox).
 
sorry voor de late reaktie,ik ben aan het verhuizen en heb nog niet de tijd gehad om er ff de tijd voor te nemen.
ik kom er op terug als ik meer tijd heb.
maar bedankt voor je reaktie.
mvg
 
nee het is niet opgelost.
Kan het aan mijn accu leggen die is niet goed meer.hij laad niet bij en staat op 16 %.
of met geheugendump.dat zie ik ook wel eens verschijnen,iets met livekernel geheugendump?
ik ben niet zo technisch wat pc betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan