Playstation 3 opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dekip

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
94
Ik wil me Playstation 3 beelden opnemen met me computer want de computer heeft een uitgang met een rode witte gele stekker, maar als ik me playstation 3 daar op aansluit wat moet ik dan doen om het op te nemen?
 
je hebt hier speciale hardware voor nodig, dit gaat dus niet zomaar.
de kaart die je zoekt noemen ze een capture card, bekende zijn gefabriceerd door Dazzle.
 
Ik wil me Playstation 3 beelden opnemen met me computer want de computer heeft een uitgang met een rode witte gele stekker, maar als ik me playstation 3 daar op aansluit wat moet ik dan doen om het op te nemen?

Uitgang of ingang, in dit verhaal niet een onbelangrijk detail...
 
Volgens mij kun je met MovieMaker je beelden importeren dacht ik...
 
Ja dat had ik al geprobeerd maar die zegt dat er niks is gevonden, heb ik een driver nodig ofzo?
 
De drivers voor je capture kaart heb je sowieso nodig als je die al niet geïnstalleerd hebt...
 
Volgensmij heb ik de driver al want de tv tuner zat al aan het begin in me pc, ik heb hem er niet later ingezet, maar welke software heb ik nodig?
 
Met een capture kaart kun je bijv een vhs omzetten naar dvd. In principe is het binnenkomende videosignaal van je PS3 niet anders dan het binnenkomende videosignaal van een vhs recorder. Een vhs omzetten (opnemen) kan met MovieMaker, het signaal van je PS3 opnemen moet dus ook lukken met MovieMaker...

Andere optie: klikkerdeklik, moet logischerwijs in jouw verhaal gewoon lukken...

Ps,
offtopic; jullie smilies matchen :p
Scherp...:) :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Zou best kunnen dat die video ingang van je eigenlijk een uitgang is. Een PC met voorgemonteerde videocapturekaart zie je niet vaak, en een TV tuner is wat anders..

Draai anders PCwizard, dat laat zien welke hardware er precies in je PC zit. Resultaat kun je evt. hier plaatsen, kijken we even mee.. Anders wordt het inderdaad een capturekaart kopen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan