Kan bepaalde sites niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Binnatics

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2011
Berichten
2
Hallo mensen,

Ik googlede net voor hetzelfde probleem. Mijn vader kon ook een groot aantal pagina's niet meer op. Degene in jouw lijstje die overeenkomt in ING inloggen. De rest weet ik niet.
Ik heb op advies van Microsoft en verse installatie van windows gedaan, het register zou namelijk zijn aangetast door een zeker programma 'registry-booster'.
Dit verliep prima, maar na de nieuwe installatie: zelfe probleem.
Andere browser: geen optie. Ik kan de downloadsite van firefox niet op :(
Browserinstellingen heb ik ook aangepast en security-opties laag; geen resultaat.
Wat mij betreft zijn er nog maar 2 mogelijke manco's: Of de netwerkkaart is kaduuk, wat ik betwijfel omdat andere sites, zoals google en tweakers.net prima werken; of KPN (daar zit mijn vader, zakelijk ADSL) is bezig de boel te verklooien.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden????

Alvast bedankt,

Groet Binnatics
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft zijn er nog maar 2 mogelijke manco's: Of de netwerkkaart is kaduuk, wat ik betwijfel omdat andere sites, zoals google en tweakers.net prima werken; of KPN (daar zit mijn vader, zakelijk ADSL) is bezig de boel te verklooien.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden????

En Microsoft heeft het woordje DNS nooit genoemd ..?
Want dat zou ook het probleem kunnen zijn namelijk.
 
Ik had mijn post ook gemodified, aangepast. Ik was namelijk al achter het probleem. KPN zakelijk had namelijk een upgrade naar een nieuw platform voor zakelijke gebruikers gepland. Dat deden ze in clusters en na een goeie week was mijn vader aan de beurt. Het probleem was dat dit nieuwe platform niet werkt met bepaalde modums, daar waren ze gaandeweg achter gekomen. Niet dat ze dan even een mailtje sturen zo van: als je problemen ondervindt met de verbinding neem dan contact op...
Niks van dat alles. Ik ben dus 2 dagen voor niets bezig geweest om de computer compleet opnieuw in te richten en op te schonen.
Bedankt, KPN!!!

@Aphysemi0n: Bedankt voor je reactie maar dat was het dus niet. Geen idee trouwens wat dat is: DNS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan