youtube upload kwaliteits verlies

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hallo allemaal, ik zit met het volgende.

Ik heb zelf met een aantal foto's (kwaliteit 3872x2592) en een muziek clip iets in elkaar gedraait voor youtube.

Dit heb ik gedaan met magix video deluxe.

Als uit gangs bron heb ik voor mpeg4 gekozen :

MPEG4 Export (MP4):
Video: 720x576 ; 25.00 Frames/s; H.264 2000 kbit/s
Audio: 44100 Hz; Stereo; AAC

Filmpje ziet er op de computer redelijk mooi uit.

Ik heb ergens gelezen dat als je dat(mpeg4) naar youtube upload geen kwaliteits verlies zou hebben.

Na het geupload te hebben blijkt de kwaliteit gewoon bagger te zijn, foto's zien er zo goed als niet meer uit enz.. terwijl het gewoon op de computer nog redelijk uitziet.

Wat doe ik nu fout of wat moet ik nu doen om wel de kwaliteit te behouden?

Mvg:thumb:
 
Zelf uplaod ik met mijn edit programma (powerdirector 9) dit maakt dat ik minder tot geen kwaliteitsverlies heb.
Of er ook andere programma's zijn waarmee dit kan weet ik niet, maar in powerdirector kan ik zelfs aangeven of ik hd wil uploaden.
 
Hoi, ik heb het ook geprobeert met de upload functie vanuit magix video de luxe 16 maar dat maakt geen verschil helaas. ik zal eens kijken wat powerdirector 9 in houd
 
Ik kan met magix de video ongecompremeerd opslaan, stukje van 3,50minuten word dan ineens 7,3 gb op .avi (als welke kan ik hem het beste opslaan in magix? om weer op te kunnen pakken in powerdirector 9)
Als het mee zit kan ik die dan weer openen in powerdirector 9. Welke instellingen moet ik daar dan het beste opgeven voor naar youtube dat ik wel mooi beeld matriaal heb?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik altijd avi bestanden in PowerDirector. Maar die hebben ook nog wel eens kuren.
Als je in powerdirecter produce kiest, kun je er voor kiezen gelijk naar youtube te uploaden.

afbeelding: (hoop ik haha)
 
Hey, bedankt ik ga ermee aan de slag en laat het nog weten.

Mvg
 
Net geinstaleerd maar krijg hem niet aan de praat.. hij probeerd op te starten en dan zie je wel die vrouw en vlinder en dan geeft die aan programma werkt niet meer.. enig idee?

Werk met vista

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan