Met welk programma Stephen King's It aan elkaar maken

  • Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo 3 jaar geleden had ik de film van Stephen King's It..die uit 2 delen bestaat..met een programma helaas ben ik de naam kwijt vandaar mijn vraag..het programma voegde deel 2 aan deel 1 vast en dan zette die het op een 4.9 dvd zonder ondebreking..dus de film liep mooi door..nu is mijn vraag of iemand toevallig weet met wat voor programma je dat kan doen..als ik het goed had leekt het een beetje op een clonedvd versie.

groetjes sjoerd
 
Ga ervanuit dat de bron bestanden avi's zijn.
Dvd flick kan dit gratis samenvoegen en omzetten.
 
Nee zijn gewoon vob bestanden...want heb de orginele dvd maar had hem toen ook op 1 dvd gebrand maar de kids zijn er niet erg zuinig opgeweest op die gebrande vandaar dat ik ff een nieuwe wou maken
 
Dan is dit misschien een optie.
 
Zal hem in iedergeval proberen,,,maar dit was niet die ik bedoelde maar als deze ook deel 2 aan 1 plak maakt het eigelijk niks uit toch
 
Jammer dit is niks die maakt er een vob van 9 gb van.,,,en meer niet dan kan ik hem nog niet afspelen iedergeval bedankt voor het meedenken:thumb:
 
dus je hebt nu 2 dvd5 schijfjes met deel 1 en deel 2
en deze moeten op 1 dvd5 schijfje komen als 1 dvd, is dat wat je wil??

dat kan met elk dvd maak programma
dvdflick
convertXtoDvd

ik zelf zou aan de slag gaan met dvdRemakePro en dan verkleinen met dvdrebuilder (dvdshrink dan gaat de kwaliteit te ver terug)

maar zoek hier ook eens tussen
http://www.videohelp.com/guides?sea...its=25&archive=0&search=Search+or+List+Guides
 
Laatst bewerkt:
Turn dank je nu weet ik het weer was met DVD2One nu ik de beschrijving zie daagt het me weer ga direct aan de slag ,,,thanks alll:thumb: Dus mijn vraag is opgelost
 
fijn te horen,
ja die site is zo gek nog niet, heeft mij ook al vaker geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan