3 filmpjes aan elkaar plakken, lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxmaxi1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
23
ik heb 3 filmpje MPEG-4 bestand, nu wil ik al deze 3 filmpjes aan elkaar plakken met windowns movie maker maar dat lukt niet wie kan me helpen
 
ik zoek een programma dat film bestanden kan omzetten, tot een andere, want windows movie maker ondersteund meg-4 bestanden niet.
 
En verplaatst naar de juiste afdeling.

Jackall
 
tja je kan wel lukraak allerlei progs gaan proberen....

de basis van video bewerken begint met weten wat je hebt en dan wat je er mee wil.
mpeg-4 zegt niet zo heel veel -ook xvd kan volgens mpeg4 standaard werken-

je kan bekijken wat je hebt met een programma als gspot (al wat ouder, ondersteunt niet alles) of mediainfo
www.headbands.com/gspot/
http://mediainfo.sourceforge.net/nl

de belangrijkste info is:
1 de video codec
2 de geluids codec
3 de container


wat wil je ermee??
alleen maar aan elkaar plakken, een dvd van maken, effecten toevoegen, etc etc ??
 
hoi ik wel ze achter elkaar plakken en op youtube zetten:p dus gwn dat er 5 filmpjes 1 filmpje word.

het, is gelukt, maar bij de laadste 2 geeft hij ineens dit aan: Het bestand C:\Documents and Settings\Compaq_Administrator\Mijn documenten\Mijn video's\Video0021 (2).wmv is niet geïndexeerd en kan niet worden geïmporteerd.

ik heb ze allemaal omgezet en 2 lukken erineens niet dan geeft hij dit aan(hier boven)
 
"Windowns movie maker moet je niet willen geeft alleen maar problemen, geen oplossingen!"

Wijze woorden van mijn, voegt verder niets toe!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan