filmbestand opslaan van winsdowns movie maker geeft fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxmaxi1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
23
ik heb een filmpje gemaakt van wat korte filmpjes en foto's en een liedje ertussen. nu wou ik deze opslaan als filmbestand en op youtube zetten, bij het opslaan als hij ongeveer bij de 35% is geeft hij deze melding aan:

''Windows movie maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor de opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is, probeer het vervolgens opnieuw''

mvg
 
upload je rechstreeks op youtube?
zo ja maak er eens een gewoon video bestand van en upload dat handmatig op youtube
is dat juist het probleem al eens aan ander indeling gedacht .avi misschien?
 
ik wil hem gewoon opslaan als video bestand, en daarna op youtube maar dat komt pas later

maar als hij bezig is met opslaan, dat geeft hij die foutmelding
 
heb je de standaart video bestanden op een externe hdd staan?
 
hoe bedoel je en hoe kan ik dat kijke?
ik ben niet zo handig met die dinger


die lossen filmpjes staan allemaal op wmv bestand, eerst op mpeg-4 bestand maar dat accepteerd windows movie maker niet, dus heb ik ze over gezet naar wmv
 
Laatst bewerkt:
waar staan de bron bestanden? niet de extensie.
als je de film maakt wat voor uitvoer bestand krijg je dan vermoedenlijk een .wmv nu kun je vast wel instellen dat het geen .wmv maar bijv. een .avi word
 
alle filmpjes die erin zitten hebben .wmv bestand

ik snap er niks van
 
jij hebt film bestandjes WAAR(dus op een externe hardeschijf, usb stick, of gewone hardeschijf)staan die?
 
nou ik vraag het toch heel simpel.
Windows movie maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor de opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is, probeer het vervolgens opnieuw''
jij hebt bestandjes in win movie maker gezet. waar heb je die bestandjes vandaan gehaald?
dat wil ik weten omdat win movie maker ze ook niet kan vinden.
 
die heb ik op me telefoon gemaakt, dat waren eerst MPeg bestanden, die accepteerd wid. niet, dus heb ik ze geconvert tot WMV bestand die accept teert hij wel maar ik kan dus niet opslaan als filmbestand
 
lees je wel of nie? waar heb je die geconverteerde bestanden opgeslagen!!!
 
en in welke map komt het bestand dat win moviemaker maakt?
 
hoeveel ruimte heb je nog vrij op de C: schijf?
 
probeer het uitvoer bestand eens op een andere schijf te zetten misschien dat het iets fixt
 
dat kan ik zelf kiezen

je zegt zelf al dat het kan:thumb:
of heb je geen externe hardrive? je hebt vast wel ergens een usb stickjevan paar gb. of probeer gewoon ander map op je gewone hdd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan