Internet op kot

Status
Niet open voor verdere reacties.

mboka

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Berichten
42
Dag iedereen,

Ik ben momenteel 17 jaar, laatstejaarsstudent secundair onderwijs. Volgend jaar zal ik op kot gaan in Gent. Aangezien ik heel veel gebruik maak van het internet (ong. 30 gigabyte/maand download) ben ik op zoek naar de goedkoopste manier om volgend jaar op internet te kunnen. Momenteel hebben we thuis Telenet comfort net. Kan ik via een of andere methode er voor zorgen dat ik op kot onder diezelfde 'account' val, en dus met een andere modem ofzo niets extra moet betalen? Dus als ik op mijn kot download enzo, dat dat dan gewoon hetzelfde is als ik nu thuis download.

Als dit niet lukt, wat kunnen jullie voorstellen qua voordelige tarieven voor snel internet?

mvg, Rutger.
 
Je zou een kabeltje kunnen trekken naar Gent. Maar dat lijkt me niet heel praktisch Je hebt een eigen internet abbo nodig. Ik weet niet wat het beste abbo voor jouw in België is. Maar onder hetzelfde account, zal je waarschijnlijk niet vallen.
 
Je kunt inderdaad beter een eigen abonnement nemen, een utp kabel trekken is (bijna) onmogelijk. Ik heb wel eens gehoord dat je in België datalimieten hebt. Dit is natuurlijk niet zo gunstig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan