Foto's in elkaar laten overlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
265
Hallo allemaal,

Wij hebben al een tijdje een vakantiehuis in Hongarije, en sinds wij die hebben is er al veel aan opgeknapt. Het is vrij veel veranderd. Nu heb ik before and after foto's. Die wilde ik met een klein filmpje, gemaakt met Windows Movie Maker of zoiets in elkaar laten overlopen, zodat je de veranderingen kan zien. Maar natuurlijk zijn deze foto's net iets van verder weg of dichterbij gemaakt. Is er een programma waarin ik deze foto's ongeveer hetzelfde krijg, zodat ze vloeiend in elkaar kunnen overlopen.

Alvast bedankt,

Jeremy Kok
 
foto croppen,
dit kan in een fotoprogramma maar het kan ook online bijvoorbeeld op picnick.com.
dan ga je daar na crop.

die dichtbij foto doe je niks mee, maar de verafgenomen foto crop je even ver als hij op de dichtbij foto was.

- de foto word iets kliener, maar je hebt wel 2 foto's die lijken van dezelfde plaats zijn genomen

super simple voorbeeld
stel rood is de dichbij foto, maak je die hele foto (die van veraf) even klein als die dichtbij
 
foto croppen,
dit kan in een fotoprogramma maar het kan ook online bijvoorbeeld op picnick.com.
dan ga je daar na crop.

die dichtbij foto doe je niks mee, maar de verafgenomen foto crop je even ver als hij op de dichtbij foto was.

- de foto word iets kliener, maar je hebt wel 2 foto's die lijken van dezelfde plaats zijn genomen

super simple voorbeeld

Maar het is dan wel zo dat de ene wat schever staat dan de andere enzovoort, dus is daar geen programma voor?
stel rood is de dichbij foto, maak je die hele foto (die van veraf) even klein als die dichtbij
 
:D Aaach nu snap ik....:rolleyes: en jij wil zo ongv. een geluid ook in achtergrond horen ( toch ? ) .. na ja maar die kan je zeer makelijk ook, met programmatje onder d' naam " Wondershare Flash Slideshow Builder ''
s4ysnb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan