Ziggo CI+ Cam Module en abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
427
Hallo,

Ik heb een vraag over digitaal tv kijken.

Op dit moment heb ik het basispakket van Ziggo. (16,95eur per maand).

Nu heb ik zojuist een CI+ gecertificeerde tv gekocht. Nu staat er op ziggo.nl dat ik voor 79euro een CI+ cam module kan aanschaffen om vervolgens een smartcard online te bestellen. Ik zou dan zonder meerkosten, verandering van kabels etc digitaal televisie kunnen kijken.

Dit klinkt me net iets te simpel. Waarom worden er dan HD abonnementen verschaft die duurder zijn? Kan iemand me uitleggen dat ik daadwerkelijk eenmalig 79 euro betaal voor de module en dan digitaal tv kan kijken?

Vr gr

Robert
 
Hoi,

Zou best eens kunnen want digitaal wil inderdaad nog niet zeggen dat je de hd zenders die beschikbaar zijn op hd kan kijken daar zal je inderdaad een extra abonnement voor moeten hebben . Zelf heb ik dus een losse Humax waar ik gewoon digitaal mee kan kijken en daar bij dus een hd pakketje erbij waar ik dan zo uit mijn hoofd iets van 5 euro per maand betaal .
En ik zit ook bij Ziggo.
 
Laatst bewerkt:
ziggo heb je om digitaal te kijken dat ci modul nodig +kaartje om digitaal te kunnen kijken
 
Maar hoe zit dat met het abopnnement van 16,95 per maand. Dit is een instapabonnement. Ga ik het verschil met dat kaartje en module uberhaupt wel zien?
 
Hoi,

Die 16,95 is ook de prijs van je huidige analoge pakket dus kaal , en ja je zal het verschil moeten zien al wordt dat met hd groter dat verschil dan.
 
Ja, dat basis abonnement hebben we al.

Het komt er dus op neer dat het signaal door de coax altijd digitaal binnenkomt, maar dat de televisie daar pas wat mee doet als je de CI+ module hebt??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan