bestanden weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
48
Hallo,
Ik heb hier een oude laptop staan met NT. Nou wilde ik eens kijken of ik er internet op kon krijgen, en dat lukte. Ik wilde alleen meteen kijken of ik deze ook op het thuisnetwerk kon aansluiten. Dus ik heb de naam van de werkgroep veranderd en ik "zag" de laptop. Nou stond de werkgroep alleen nog op het oude netwerk van het werk waar hij eerst voor gebruikt werd, dat heb ik dus veranderd. Sindsdien als ik inlog is de achtergrond weg, instellingen weg, bestanden weg en heb ik minder rechten. Is er een oplossing voor dit probleen?? (ik heb dus ook niet de rechten om de werkgroep te veranderen.)

Alvast bedankt
 
Met betreffende laptop was je voorheen als cliënt aangesloten op je netwerk.
Dus zoekt hij de server op je werk. Daar die er niet is zul je je netwerkinstellingen moeten veranderen (als je de rechten hebt) cq aanpassen op je thuisnetwerk.
Is je windows nog wel legaal als je een bedrijfslaptop buiten je bedrijf gebruikt, anders zul je een legale windows moeten installeren.
 
bedankt voor de reactie. Ik heb al eerder gewoon met deze laptop kunnen werken, ik had gewoon alle bestanden en instellingen. Ik eilde internet proberen en dat lukte, ik wilde toen meteen deze laptop aan mijn thuisnetwerk toevoegen. Toe kon ik bij de instellingen voor "workgroup" of "domain" kiezen. Bij domain stond een reeks getallen en cijfers(van het werk). Ik heb de instellingen op workgroup gezet en daar de naam van mijn werkgroep ingezet. En sinds de computer opnieuw is opgestart zijn al mijn instellingen weg. Ik dacht ik zet alles terug naar hoe het was, maar nu blijkt dat ik geen administrator rechten meer heb. Is het probleem nog op te lossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan