Internet is traag en raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirs74

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Berichten
2
Hallo,

Ik heb twee heel vreemde problemen!

Mijn internet is traag tenzij de computer van mijn man aanstaat.
Mijn pc gaat met een utp kabel naar de router en vandaar naar de modem.
Zet ik de pc van mijn man aan dan heb ik goed internet. zet ik hem uit dan is het weer traag. We hebben alle kabels verwisseld en in andere gaten van de router gestopt en in de modem zelf. NIKS HELPT

sinds een week is dit plotseling iets verbeterd. ik heb zonder de computer van mijn man nog steeds niet volle snelheid maar kan met wacht periodes op internet.

Wat kan dit zijn? de computer winkel wist het niet.

probleem 2: als ik op internet zit kan ik naar google en surfen. zet ik u torrent aan en ook al doet u torrent niks dan kan ik niet met op internet. zowel mozilla firefox als de internet explorer. doet het niet. hij kan geen verbinding krijgen. zet je utorrent uit. dan moet ik eerst de computer opnieuw opstarten voor ik weer op internet kan.

Iemand een idee? Dit alles is plotseling begonnen en af en toe nl. afgelopen vrijdag had mijn pc een opleving en deed alles het. de volgende ochtend was het weer mis.

is gecontroleerd op virussen en spyware niet aanwezig. computer is net 1 jaar oud.:confused:
 
@probleem 1
probeer een andere utp kabel.

@probleem 2
gebruik je utorrent? herinstalleer deze zo niet probeer dit programma ;D
verwijder wel de sleutels voordat je het opnieuw installeerd
 
@probleem 1
probeer een andere utp kabel.

Hebben we geprobeerd maakt geen verschil

herinstallatie van utorrent ook niet. heb ook prog. bittorrent geprobeerd die doet het zelfde.

:(:(
 
oplossing probleem 1: Neem internet van KPN (GEEN DRAADLOOS INTERNET!!!) En neem gewoon een internet kabel's.
Stop de internet kabel in het KPN kastje en je computer (internet ingang). Zo moet hij het een stuk beter en sneller zijn.

Oplossing probleem 2: Probeer een ander download progamma! (utorrent brengt soms ook virussen mee, maar met een goede
anti-virus is dit geen probleem)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan