Internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jane Access

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
12
Hallo,
Kan iemand mij mischien helpen.
Ik wil op een andere pc toegang tot internte hebben.
De installatie cd van ziggo erin gedaan,echter krijg ik de melding dat ziggo.exe moet worden afgesloten omdat er een fout is opgetreden.kan iemand mij helpen internet toegang te krijgen.
Alvast bedankt

Groet,
Jane
 
Jah, ondanks dat je niet nieuw bent op deze site, lijkt het me wel dat je eens zou mogen leren meer info in je vraag te steken.
Gaat het hier over draadloos internet?
Heb je een connector in je pc zitten?
Heb je wel de juiste versie op je installatie cd?
Kan je niet gewoon op de site van je draadloos internet bakje kijken voor updates/drivers?
Probeer eens via een rechtstreekse kabel internet te krijgen...
 
Ik heb kabel internet.
De installatie cd heb ik onlangs op een ander pc vlekkeloos geinstalleerd.
pc draait op windows xp
 
de installatie van de cd wordt op 3kwart beindigd met de mededeling:
in ziggo.exe is een fout opgetreden.
Is het mischien mogelijk om zonder die cd een interverbinding tot stand te brengen?
 
Oké, bedankt :)
Maar waarom heb je die CD nodig? Voor te verbinden met je router ofzo?
Als hij in die andere pc wel verbinding heeft, dan kan je hem toch gewoon via deze pc configureren, en dan heb je normaal totaal geen andere pc nodig met die cd erop hoor!
 
Ja, dus normaal zou dat perfect mogelijk moeten zijn zonder de CD. Branden alle lampjes op je router? Normaal wel, als je andere pc internet heeft. Normaal zou de pc automatisch verbinding moeten maken met je router, vanaf dat je de kabel erin steekt. Ziet je pc de kabel wel ofzo? (kijk eens bij internetverbindingen)
 
router doet het prima.
krijg de melding:internet met beperkte mogelijkheden als ik kabel erin steek
 
welja, normaal moet je dit best via de installatie cd doen. Maar aangezien dat dat blijkbaar in jouw geval niet werkt, weet ik het ook niet echt meer.
Probeer eens in veilige modus met internetmogelijkheden?
 
Probeer zo eens te installeren.
Heb je wel nog genoeg plaats op je schijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan