Snel ondertiteling onder .mkv bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Berichten
102
Hoi,

Ik heb sinds kort een blu-ray speler die .mkv ondersteund en een USB poort heeft
Ik download de films van internet en wil die dan op mijn blu ray speler afspelen.
Maar ik zou dan willen vragen hoe en met welk programma ik snel mijn gevonden ondertiteling(.srt) onder een film(.mkv) kan branden.

Thanks,

KJ

Mod edit: even je aanhef aangepast Heey is dat niet in ieder geval
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Normaalgesproken kun je gewoon via windows je MKV, en je SRT bestand in een lege CD gooien en op "op cd branden" klikken.
Denk trouwens ook dat:
Free studio van DVD soft ook wat tooltjes heeft die samenvoegend zijn voor je SRT en je MKV bestand..
 
Met MkvToolnix heb je binnen 5 minuten een SRT in een MKV container geplaatst. houd je dus 1 bestand over.
 
Met MkvToolnix heb je binnen 5 minuten een SRT in een MKV container geplaatst. houd je dus 1 bestand over.

Ik heb dat programma gedownload maar als ik die .srt en .mkv samenvoeg, krijg ik 1 .mkv bestand met daarin de ondertiteling maar op mijn blu-ray speler speelt hij hem niet af maar ziet hem wel staan...:confused:
 
En werkt de ondertiteling wel als je de film bijv in VLC afspeelt en dan Video>ondertitelspoor>bestand kiezen en je SRT bestand selecteerd?
Het zou wel eens kunnen dat je een foute ondertitel hebt gedownload en dat deze dus niet willen samenwerken.

Bijvoorbeeld dat je ondertitel helemaal niet synchroon is etc.
 
En werkt de ondertiteling wel als je de film bijv in VLC afspeelt en dan Video>ondertitelspoor>bestand kiezen en je SRT bestand selecteerd?
Het zou wel eens kunnen dat je een foute ondertitel hebt gedownload en dat deze dus niet willen samenwerken.

Bijvoorbeeld dat je ondertitel helemaal niet synchroon is etc.

Nee ik weet zeker dat het de goede is..
Ik heb er wel ervaring mee met films bekijken enzo maar ik deed dat altijd op mijn pc via VLC player maar nu wil ik de ondertiteling in de mkv bestand, daarna op USB stick zetten, en vervolgens in mijn blu-ray speler drukken..
 
Linkje erbij ;D Besteed weer zoeken xD IK ben nu werken!
Succes met het onderwerp!!
 
Grin, zie mijn eerste post (#3) :)

@TS, mogelijk dat jou bluray speler de streamvolgorde op een bepaalde manier wil hebben (1 video 2 audio 3 ondertitel) of net een andere volgorde.
welke speler (Merk en type) heb je?
Samsung HT-C5200 Blu-Ray 2.1 Home Cinema Systeem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan