Hotmail opent niet plus andere problemen met interactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SylviaR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2011
Berichten
4
Sinds vrijdag heb ik problemen met o.a. het openen van hotmail: als ik dit probeer vanuit MSN of via hotmail.com dan verschijnt er alleen een wit scherm (als ik vanuit MSN open wordt de adresbalk wel groen en wordt het slotje getoond).

Bij het zoeken naar mogelijke oplossingen ben ik nog meer problemen tegengekomen, die allemaal iets te maken lijken te hebben met de interactie met internet:
* toen ik mij op dit forum wilde registreren, werd de interactieve controle op de gebruikersnaam niet uitgevoerd.
* de verificatiecode bij de registratie op dit forum werd niet getoond, en ook andere captcha's niet.
* een online spel op zylom.nl opent niet (de startbutton wordt getoond maar als ik er op klik dan gebeurt er niks)
* ik dacht dat het misschien lag aan een te oude flash plugin, maar als ik deze wil downloaden gebeurt er ook niks als ik op de button klik.
* als ik in dit bericht op een smiley klik om in te voegen in het bericht, gebeurt er ook niks.

Het enige wat ik kan bedenken is dat dit is veroorzaakt doordat ik vrijdag gebruik heb gemaakt van KPN hotspots en daar mijn laptop ook op is vastgelopen; de website van Hotspots reageerde toen ook al niet meer. Ik heb dit probleem ook alleen op mn laptop: met mijn desktop lukt het mij wel om in hotmail te komen en heb ik ook de andere problemen niet.

Ik heb al geprobeerd:
* laptop afsluiten en opstarten
* cookies van MSN/hotmail en hotspots van vrijdag of later verwijderd
* privacy-instellingen nagekeken (staat op normaal)
* lijst zwarte websites nagekeken (staat niets op)
* MSN messenger verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Alles zonder resultaat. Iemand nog ideeën? :(

Alvast bedankt,

Sylvia
 
Helaas... waarschijnlijk was t wel nodig (450 MB verwijderd), maar de problemen zijn nog hetzelfde. Nog meer opties om te proberen?
 
Systeemherstelpunt terugplaatsen met moment dat alles nog ok was!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan