bestanden van pc naar gsm overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

noddy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2011
Berichten
2
sinds een aantal maanden heb ik een samsung star 2, heel erg blij mee:love:
maar bij het overzetten van mp3bestanden van mijn computer naar mobiel gaat het fout.
ik heb een kabeltje en hij pakt hem ook, ik open de map met mijn bestanden die op mijn mobiel staan en kan ook muziek openen.(die muziek heb ik laten bluetoothen) maar muziek die op mijn computer staat kan ik niet kopieren naar de map met mijn bestanden die op mijn mobiel staan, ik kan gewoon niet plakken in die map! andersom kan ik bestanden vanaf mijn mobiel wel gewoon op mijn computer zetten. de muziek die al op mijn mobiel staat is hetzelfde bestand als wat ik wil kopieren dus daar ligt het niet aan.
heeft iemand hetzelfde probleem? en nog belangrijker, heeft er iemand een oplossing?
 
Je krijgt geen enkele foutmelding als je naar je GSM kopieert ?
Er is nog voldoende ruimte beschikbaar op je GSM, het mapje met MP3's staat niet per ongeluk op 'Read Only' oid ?
 
nee, ik kan alleen 'plakken' niet aanklikken.
volgens mij heb ik nog gewoon genoeg ruimte want er staan nog maar weinig bestanden op
maar als ik het kabeltje in de computer stop dan staat er dat ik een camera aangesloten heb
kan het zijn dat hij het alleen herkent als camera en ik alleen maar foto's over kan zetten van gsm naar computer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan