Amateurfilmpje 7 min 1 GIG ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

turps

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
64
Hey, ik heb net een filmpje gemaakt van zeven minuten. Ff wat geknipt en geplakt in movie maker, maar nu is het filmpje 1 gig geworden :shocked:

Iemand idee hoe dit komt
Boris
 
Het zou kunnen zijn, indien je filmpjes heb gebruikt, dat de filmpjes die je hebt ingevoegd van zeer goede kwaliteit hebben dat het grote bestanden zijn dus wordt ook jou bestand groot.

Verder is 7 minuten wel lang. Heb je ook muziek toegevoegd? foto? Dit heeft er natuurlijk allemaal mee te maken omdat deze wel moeten worden toegevoegd aan je bestand waardoor deze steeds groter en groter wordt.

Kijk even of je veel grote bestanden hebt ingevoegd daarmee zou het te maken kunnen hebben!

Hoop dat ik je hiermee geholpen heb!:)
 
Het zou kunnen zijn, indien je filmpjes heb gebruikt, dat de filmpjes die je hebt ingevoegd van zeer goede kwaliteit hebben dat het grote bestanden zijn dus wordt ook jou bestand groot.

Verder is 7 minuten wel lang. Heb je ook muziek toegevoegd? foto? Dit heeft er natuurlijk allemaal mee te maken omdat deze wel moeten worden toegevoegd aan je bestand waardoor deze steeds groter en groter wordt.

Kijk even of je veel grote bestanden hebt ingevoegd daarmee zou het te maken kunnen hebben!

Hoop dat ik je hiermee geholpen heb!:)

7 minuten is wel lang, maar een film die (BTTF) ik heb, is bijvoorbeeld maar 600 MB, terwijl mijn filmpje van zeer slechte kwaliteit is...

- Het filmpje is gemaakt met de camera functie van zo oud gewoon foto toestel...
- Er komen 2 plaatjes in voor, maar deze zijn momentopnamen ( dus van de zelfde kwaliteit als het filmpje )
- Er komt ongeveer 40 seconden een liedje in voor, en dit hele liedje is maar 3 MB
- Verder zit er natuurlijk een aftiteling in, en dat soort troep, maar zo veel kan die toch niet in beslag nemen? :confused:
 
exporteer het filmpje eens in een ander formaat, mpeg-2 bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan