groot bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
Hoe kan ik een image branden-film op schijf die 6,9 Gb is , maar ik wel diverse dvd-rw heb van elk 4,7 gb.
Hij vraagt of ik in een brandprogramma een dvd erin wil doen van minimaal dus die 6,9
Gb.
kan je dit ook in tweeen verdelen en zo ja hoe. Ik gebruik oa. cd burner, maar een ander programma doet niet anders vragen, wie weet hoe ik dit op 2 dvd's krijg van elk 4,7Gb
 
branden

het geval wil dat ik geen dual layer heb dan alleen als ik hem aanschaf, maar ik dacht dat er nog wel een andere oplossing zou zijn
 
Met DVD-Shrink kan je 'm inkrimpen; er gaat dan wel kwaliteit verloren.

Een image kan je niet zomaar door tweeën hakken; dat kan ook niet met een echte DVD:p. Als je 'm over twee DVD's wilt verdelen, moet je 'm converteren naar Mpeg2 en er twee films van maken. Misschien lukt dat met Format factory.
 
Net zoiets als HJsplit? Een IMG-bestand door midden hakken. Om ze archiveren of te verzenden en later weer samen te voegen, dan OK. Maar je denkt toch niet dat je die twee afzonderlijke stukken kan afspelen?
 
is de image wel een dvd ??

een simpele file splitter is geen goede optie, wat er ook in de image zit.

als het inderdaad een dvd is die in de image zit dan kan je de image mounten
hierna kan je :
1 overbodige menu's, ondertitels en/of geluids sporen weg halen met shrink
2 comprimeren met shrink (een beetje is geen probleem, te veel krimpen is slecht beeld) wel snel
3 verkleinen met een serieuze dvd rebuilder (bavaria), veel werk en kost tijd (veel beter beeld)
4a er twee dvd's van maken met DvdRemake (pro)
4b of met dvdFab (makelijker dan 4a)
5 wat koos al zei een DL schijf (is het makkelijkst en het snelst)

http://www.videohelp.com/guides?sea...its=25&archive=0&search=Search+or+List+Guides
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan