Limewire Alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewoud6012

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
55
Hallo,

Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld, echter kan ik het antwoord waar ik naar op zoek ben niet vinden.

Ik ben op zoek naar een alternatief voor limewire. Nu zijn er al enkele programma's genoemd, maar ben op zoek naar een gratis programma, dat ook Nederlandstalige nummers kan vinden en downloaden.

Alvast bedankt!

Groet,
Ewoud
 
Ja, Frostwire heb ik op dit moment en bevalt in principe ook prima. Echter kon ik met Limewire meer Nederlandstalige nummers vinden dan bij FrostWire. Wellicht is er geen andere oplossing, ook prima, dan houd ik het bij FrostWire, maar wellicht is er een programma dat meerdere Nederlandstalige nummers kan vinden..
 
Ja, Frostwire heb ik op dit moment en bevalt in principe ook prima. Echter kon ik met Limewire meer Nederlandstalige nummers vinden dan bij FrostWire. Wellicht is er geen andere oplossing, ook prima, dan houd ik het bij FrostWire, maar wellicht is er een programma dat meerdere Nederlandstalige nummers kan vinden..

listentoyoutube.com

download alle liedjes van youtube
 
Klik:

Complete tutorial hoe je losse nummers kan downloaden op hoge snelheid.

;)
 
Laatst bewerkt:
@PieterZ.
Het is niet toegestaan enkele links in een bericht te plaatsen.
Geef altijd wat extra informatie omtrent de link mee.
Gr. Jackall
 
Ik gebruik zelf altijd Grooveshark downloader, uit mijn vorige ervaringen mag ik hier geen link plaatsen. Het programma werkt goed zonder gedoen. Binnen enkele tellen heb je een nummer.

Ik geef geen download link maar wel naar een Youtube link, vanaf daar verwijst de weg zich zelf.

http://www.youtube.com/watch?v=JbtN4d9WNxY
 
Spotnet. Of de pirate versie van limewire natuurlijk...

(twijfel of dit mag maar toch) linkje: www.youtube-mp3.org (snelste??)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan