Windows 7 en YouTube

Status
Niet open voor verdere reacties.

With

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
Berichten
16
Mijn broer heeft sinds kort een nieuwe laptop met Windows 7 32 bits, browser I.E. 9
Hij heeft problemen met YouTube, de filmpjes worden regelmatig onderbroken omdat ze opnieuw geladen moeten worden. Met zijn vorige laptop met Windows XP had hij daar geen last van.
Zijn provider is Tele 2 en zijn verbinding is ongeveer 32 tot 46 MB/s
Is dit te langzaam voor YouTube?

Op de nieuwe laptop is de laatste Adobe Flash Player geinstalleerd, en Adobe Air. Weet niet of dit elkaar bijt. Zelf heb ik dit niet geinstalleerd op mijn laptop en bij mij draait YouTube perfect.
 
Je hebt adobe flash player nodig geen adobe air. Maar voor de rest zou hij naar behoren moeten werken dan.

Kun je wat duidelijker uitleggen wat er gebeurd als het filmpje laad?
 
download eens de nieuwste flash player, duurt 10 seconden en dan loopt 'ie als het goed is al een tiet.
 
Bedankt alvast voor de hulp. Wat betreft jullie reacties:
* de nieuwste flash player is geinstalleerd.
* als je een filmpje aanklikt stokt hij na 5 tot 10 seconden, het beeld blijft staan en het ronddraaiende sterretje geeft aan dat hij weer moet laden, duurt ook weer een paar seconden, filmpje gaat weer een paar seconden verder spelen tot alles zich weer herhaalt. Het lijkt of het hier om een trage verbinding gaat, maar met Tele2, een splinternieuwe laptop en Windows 7 zou het toch feilloos moeten lopen, dacht ik. Ik begrijp er dan ook niks van.
 
Goeie tip, ik ga hem bellen en kom er later op terug ...:)
 
Ja, ik begreep je wel hoor ;) maar mijn broer woont in Den Haag en ik in Amsterdam, dus de instructies moeten per telefoon :confused: en op dit moment neemt hij niet op :eek:

Zijn laptop is nog geen twee weken oud, dus spyware mag toch niet het probleem zijn.

Ik laat het je nog weten, alvast bedankt!
 
Het probleem is opgelost hoor, lag inderdaad aan de verbinding. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan