Een eigen dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emmerik

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
10
Hallo luitjes,

Ik wil graag zelf een dvd maken. Wat bestaat uit een menu met een achtergrond die ik zelf kan instellen en waar ik een muziekje onder kan plaatsen.
Daarnaast wil ik graag via het menu een aantal video's kunnen selecteren, één voor één en ik wil ook een slideshow van foto's kunnen laten zien.

Nu wil ik niets ingewikkelds als Adobe Premiere Pro waar ik me helemaal in moet verdiepen. Weet iemand misschien een goed programma waar die zelf ervaring mee heeft?
 
Bedankt voor de reacties.
Dat gratis programmatje van minal ziet er goed uit alleen daar kan je helaas geen slideshow mee maken.

Kan dat wel met DVD Lab + PRO mimica? Ik wil een slideshow van foto's maar ook dat je ze handmatig een voor een kan bekijken voor als iemand een foto nogmaals wilt laten zien.
 
Daarvoor heb je ook een leuk gratis programma.
dvdSanta 3.45 FULL Version Build 5242
Groetjes...
 
Laatst bewerkt:
Jammer, het is niet meer gratis.
Maar trial versie kan je ook hier op Helpmij dawnloaden.
Succes..
 
heb je dat verhaal in Computertotaal.nl wel goed gelezen? Ik zie daar

8. Diavoorstelling toevoegen

DVDStyler bevat helaas geen handige functie om diavoorstellingen van uw foto’s te maken, maar gelukkig is dat eenvoudig op te lossen door een ander gratis programma te downloaden: DVD slideshow. U downloadt het programma door te surfen naar DVD slideshow GUI http://download.videohelp.com/tin2tin/ en vervolgens te klikken op Download / DVD slideshow GUI version 0.9.4.0. Een diavoorstelling maken is vervolgens heel eenvoudig
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat heb ik inderdaad gelezen.
En er staat dat het programma dus inderdaad geen slideshow kan maken. Je kan wel met een ander programma een show maken en dat inladen als video maar dat is niet wat ik wil.
Want ik wil ook handmatig door de foto's willen kunnen bladeren.

Ik heb nu DVD Lab PRO geprobeerd en kan hier al aardig mee overweg. Ben hier al erg tevreden over vindt het alleen jammer dat je geen hele muziekliedjes kunt inladen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan