Film branden met ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaskopp

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
15
hoi,
ik heb een probleem met mij brand progamma ik probeer een film te branden maar de ondertiteling wil er niet onder. de film die op mijn computer staat is in het formaat vob bup en ifo maar nero ziet aleen de vob bestanden en ik kan ook op geen enkele manier die ifo of bup bestanden erbij zetten. ik zelf dacht dat ik mischien gewoon een data dvd kan branden omdat het toch al vob ifo en bup bestanden zijn maar dit weet ik niet zeker. ook heb ik ergens gezien dat je ondertitelingen kan dowloaden maar dit zijn dan wel srt bestanden ik weet niet of ik deze wel kan gebruiken bij nero vision 9 en als dat gaat of ik dan mijn ondertiteling die op de bup en ifo bestanden staat kan converteren naar srt.

alvast bedankt.
 
Zelf brand ik met DeepBurner of met Infrarecorder (hier te vinden).
 
je haalt een paar dingen door elkaar
ik neem aan dat het eindresultaat een video dvd moet zijn die op elke dvd speler speelt.

een dvd bestaat uit een aantal .VOB , .BUP en .IFO bestanden
in de eerste zitten de ondertitels
je kan dus niet zomaar een losse srt erbij zetten

Nero was nooit zo goed met losse ondertitels -ik heb geen idee of dat tegenwoordig beter is-
dvdflick kan dat wel prima

je zal de VOB bestanden toe moeten voegen, helaas vallen dan wel de bestaande hoofdstukken en navigatie weg.
 
Het is al gelukt ik heb gewoon de vob bestanden naar avi geconverteerd en daar had ik nog een programma voor (avi-recomp) dat ondertitels erin 'bakt' en dan kan nero zelf de bestanden weer terug zetten naar vob bup en ifo. en de veredeling van hoofdstukken kun je bij nero vision zelf maken ook de menu's kun je zelf ontwerpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan