video online beperkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Hallo mede forum leden

Ik zou graag een aantal filmpje online zetten. Nu weet ik dat er diverse video sharing site zijn.
Nu kan ik op een video sharing site wel een filmpje zetten maar ik wil deze alleen toegankelijkheid maken voor een beperkte groep, zoiets als picasa.
Degene die toegang hebben moeten wel de mogelijkheid hebben deze film te kunnen downloaden.

Welke site kunnen jullie mij aanbevelen.
 
Volgens mij kan je ook met Picasa filmpjes uploaden en ook natuurlijk Youtube en Vimeo Bij Picasa krijg je bij foto's een link die je naar je kring kan mailen en die kunnen de foto's downloaden maar of dat bij video's ook zo gaat weet ik niet. Hoe het zit met de openbaarheid bij Youtube en Vimeo weet ik niet. Filmpjes worden overigens doorgaans gecomprimeerd (bij Vimeo las ik net dat de kwaliteit hoger zou kunnen zijn).

Er is nogal wat te googlen over Youtube versus Vimeo
http://www.google.nl/search?q=vimeo...s=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Als het er om gaat om de filmpjes in originele staat toe te sturen naar je kring, kan je beter gewoon een grote-bestanden-verzender gebruiken zoals sendspace.com en mijnbestand.nl (beiden tot 300MB gratis en je hoeft geen emailadressen op te geven maar je krijgt een link)
 
Laatst bewerkt:
Minal bedankt voor je reactie.


Bij picasa heb je de mogelijkheid om filmpjes te uploaden al alleen daar hebben mensen problemen met het downloaden/afspelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan