domein als IP bij gameserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasperke

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Berichten
106
Hallo mensen :)

Ik heb een servertje die ik af en toe thuis aanzet om wat op te programmeren enzo, maar ik zie erg vaak dat mensen een domein als IP gebruiken, bijvoorbeeld rpg.com:22003 of iets dergelijks. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Ik heb zelf een site (www.jaspernl.tk) die werkt met nameservers die redirect naar 000webhost.com, het heeft toegang to HTACCESS en al die andere dingen die je misschien hiervoor nodig hebt.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Mvg, Jasper.
 
Dat IP komt overeen met het IP wat in het panel van de website staat, maar het probleem is dat mijn IP niet overeen komt met dit IP-adres. Weet je misschien hoe ik dit kan redirecten of iets dergelijks?
 
de ip's zouden gewoon overeen moeten komen, heb er nooit problemen mee gehad.
 
De website runt op een externe server met een ander IP-adres, terwijl mijn game-server thuis word gehost en dus met een ander IP-adres. Is het misschien mogelijk om dit door te verbinden?
 
Ooh, ik dacht dat het om 1 server ging.

ik DENK dat je maar 1 ip kan koppelen aan een domein, je zult dan een nieuw domein moeten regelen en nameservers aan moeten maken voor je gameserver.
 
Hmm, ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om me website te behouden, maar is er geen andere oplossing, zoiets als no-ip.org ofzo voor me eigen site?
 
Je website wordt bij een host gehost, je zit vast aan die name servers etc, hier kan je simpelweg niets aan veranderen. Je server thuis kan je niet zomaar daar aan koppelen e.d.
 
okey dan, dan denk ik dat het dus niet zo makkelijk zal gaan :(

Bedankt voor de hulp,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan