.avi - dvd schrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
217
hoi,, ik heb een vraagje,, ik heb namelijk i am number 4 gedownload en dat is een .avi bestand en ik wil die op dvd zette maar dvd schrink leest dat bestand niet en ik zou graag willen weten welke bestandtypes hij wel leest en hoe ik dan die .avi kan converteren naar dat of een bestandstype dat dvd schrink wel leest n.n
 
DVD shrink leest alleen het "echte" dvd formaat, .VOB .IFO .BUP (deze bestandstypen moeten dan ook weer in een map VIDEO_TS staan.
Ik gebruik zelf altijd Winavi video converter om AVI's om te zetten naar DVD formaat.
Maar er zijn echt heel veel (ook gratis) programma's om dit te doen.

Groeten Marcel
 
DVD shrink leest alleen het "echte" dvd formaat, .VOB .IFO .BUP (deze bestandstypen moeten dan ook weer in een map VIDEO_TS staan.
Ik gebruik zelf altijd Winavi video converter om AVI's om te zetten naar DVD formaat.
Maar er zijn echt heel veel (ook gratis) programma's om dit te doen.

Groeten Marcel

en als je die dan geconvert hebt kan ik die op dvd zetten via DVD schrink?
 
Met dvdshrink kan je alleen dvd's rippen en verkleinen van bv dvd9 naar dvd5 door suplementen weg te laten. Dit programma kan niet met avi overweg.
Wil je avi omzetten naar dvd met een simpele menu er bij kan dit met het gratis dvdflick.
De ondertitels kunnen daarin gelijk worden meegenomen.
 
Met dvdshrink kan je alleen dvd's rippen en verkleinen van bv dvd9 naar dvd5 door suplementen weg te laten. Dit programma kan niet met avi overweg.
Wil je avi omzetten naar dvd met een simpele menu er bij kan dit met het gratis dvdflick.
De ondertitels kunnen daarin gelijk worden meegenomen.

ondertitel is niet zo nodig voor mij men engels is redelijk goe :p
 
Met dvdshrink kan je alleen dvd's rippen en verkleinen van bv dvd9 naar dvd5 door suplementen weg te laten. Dit programma kan niet met avi overweg.
Wil je avi omzetten naar dvd met een simpele menu er bij kan dit met het gratis dvdflick.
De ondertitels kunnen daarin gelijk worden meegenomen.

en kan je ff eens een kleine tut geven van dvd flick n.n
 
De Tut is te vinden op de downloadsite van dvdflick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan