Vob naar Mp4 (HD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinvh

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Berichten
164
Vraag 1:

Hallo allemaal, ik heb een lange tijd op google zitten zoeken, maar ik kom er niet uit.
Elke keer zijn het programmaatjes die een limit hebben of een soort watermerk in het midden. Ik wil dus graag van vob naar Mp4 hd kwaliteit. Want dan kan het op mijn ipod touch.

Vraag 2:

Als dit allemaal gelukt is kan iemand mij dan helpen om deze mp4 bestanden samen te converten in één film? Want het zijn meerdere bestanden en die moeten achter elkaar voor een film (Voor die genen die willen weten welke film: Hard Bass 2011 DVD

Alvast bedankt voor de hulp
 
Van VOB naar MP4 kan met Format Facory: http://www.formatoz.com/
Van meerdere VOB bestanden zou je 1 DVD kunnen maken met DVD Styler: http://www.dvdstyler.org/en/
Daarna kun je van de DVD een MP4 maken met Format Factory.
Beide programma's zijn 100% gratis en zonder limieten.
 
Laatst bewerkt:
Daarna kun je van de DVD een MP4 maken met Format Factory.

Jammer genoeg maat formatfactory daar 1 vob file van( of ik heb een instelling verkeerd staan?
Met dvdflick kan je van die mp4's een kant en klare dvd maken met leuke menu's.
Ook 100% gratis
 
Volgens vraag 2 moet het uiteindelijk 1 film worden.
DVDflick is inderdaad ook een prima programma voor het maken van DVD's, dat heb ik zelf heel lang gebruikt.
Toen ik DVD Styler tegenkwam ben ik overgestapt omdat deze mooier is qua uiterlijk, meer mogelijkheden heeft en veel sneller is in het renderen.
 
Laatst bewerkt:
Hard Bass 2011 DVD staat trouwens zo op *KNIP* om te downloaden.
Daar kun je dus in 1x een MP4 van maken.


Mod edit: Programma mag genoemd worden, waar deze (in dit geval) illegaal vandaan gehaald kan worden mag niet!!!
Jackall

Prima. Er is niets illegaals aan maar ik zal er rekening mee houden.
 
Laatst bewerkt:
Spotnet is een UseNet Client: *knip*
@Moderators:
Als dit hier niet is toegestaan dan verwijder het maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok dan! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan