netwerkschijf Iomega variabele snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceevee2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Berichten
17
Ik gebruik sinds een jaar de Iomega 1TB netwerk schijf met een gigabit router (linksys). Snelheid is altijd heel goed geweest. Sinds eind april ligt de snelheid van de schijf op bepaalde momenten bedroevend laag. Soms kan pc zelfs geen mp3 meer afspelen van netwerkschijf. Heb ook draadloze toegang tot mediabestanden van deze schijf via mijn tv. Soms zijn videobeelden onbekijkbaar wegens super traag. Op andere momenten is er niks aan de hand.
Heb al kabels gewisseld en zelfs schijf herformatteerd maar probleem blijft hetzelfde.
Iemand enig idee ?
 
Sluit schijf eens rechtstreeks aan op een pc en speel dan ias zo'n mp3 af die tergend langzaam gaat als deze aan de router hangt.
Dus zonder router.
Dit om in kaart te brengen of het aan de schijf of aan de router ligt.
 
Beste Aptje, zoals ik al vreesde herkent mijn pc de netwerkschijf niet indien ik deze rechtstreeks aansluit. Ook de Iomega home storage manager kan geen schijf detecteren indien ik ze rechstreeks via netwerkkabel aan de pc koppel. USB is geen optie gezien de USB op de netwerkschijf enkel input is voor een eventueel bijkomende schijf op het netwerk te koppelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan