Wat is dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

healme112

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
37
Hi Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat het doet??

mmd6pv.jpg
 
Hallo

waar dit op lijkt is dat jij in een thuisnetwerk iets van computer naar computer hebt verstuurd
en dat je dit kunt annuleren en of aanpassen e.d

ik kan je dit niet helemaal met 100% gegaranderen omdat ik geen Vista/7 heb
 
Gewoon dataverkeer dat over een netwerkkaart gaat?
 
Dit is het overzicht van een netwerkkaart.

Het geeft de activiteit aan.
Zodra jij een site bezoekt stuurt je pc een verzoek naar de server, daarna stuurt de server je de gevraagde informatie terug.

Je ziet dus Verzonden en ontvangen data in Bytes.
Aangezien je op een computer veel meer download dan upload zie je ook dat je ruim 60x meer gedownload hebt dan geupload.
Download: 3.5MB
Upload: 181.5MB

Verder zie je een knop om de instellingen van de adapter te wijzigen, de adapter uit te schakelen en eventuele problemen op te lossen.

De netwerkkaart is de aansluiting waar je de netwerkkabel ingestoken hebt, of het moet een draadloze variant zijn.
 
Dit is het overzicht van een netwerkkaart.

Het geeft de activiteit aan.
Zodra jij een site bezoekt stuurt je pc een verzoek naar de server, daarna stuurt de server je de gevraagde informatie terug.

Je ziet dus Verzonden en ontvangen data in Bytes.
Aangezien je op een computer veel meer download dan upload zie je ook dat je ruim 60x meer gedownload hebt dan geupload.
Download: 3.5MB
Upload: 181.5MB

Verder zie je een knop om de instellingen van de adapter te wijzigen, de adapter uit te schakelen en eventuele problemen op te lossen.

De netwerkkaart is de aansluiting waar je de netwerkkabel ingestoken hebt, of het moet een draadloze variant zijn.

sow jij hebt er aardig verstand vannog een vraagjeee en hoe word die overbelast dan als er data word verzonden naar mijn netwerk?? hoe kan je zien welke serves dat is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan