Onverwijderbare map (Windows7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogteijling

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
4.261
Hallo allemaal,
Al enige tijd heb ik een onverwijderbare map op mijn PC.
C:\Users\Tamara en Marcel\uTorrent\Extra\Nieuwe\DVD_Extraordinary Measures (2010)DVDR NL Sub NLT-Release
Wanneer ik hem probeer te verwijderen/hernoemen dan zegt ie Kan dit item niet vinden.
De bovenliggende mappen kan ik wel probleemloos hernoemen, verwijderen lukt dan weer niet.
Het enige wat ik ontdekt heb is dat de mapnaam op een spatie eindigd, wanneer ik handmatig een map probeer te maken die op een spatie eindigt lukt me dat niet eens

Onverwijderbaar.jpg

Groeten Marcel
 
Is deze nog in gebruik ( d.w.z. vermeld in uTorrent)?
Stel daar een andere map in en probeer het dan nog eens.
 
Vanuit MS-dos prompt in de recovery-opties van Win7 zou het moeten lukken. Natuurlijk wel de spaties op de juiste manier aangeven.
Dus (zodra je op C:\Users\Tamara en Marcel\uTorrent\Extra\Nieuwe bent aangeland):
cd "DVD_Extraordinary Measures (2010)DVDR NL Sub NLT-Release "
en daarna de inhoud van de map verwijderen, map omhoog (cd ..) en dan
rd "DVD_Extraordinary Measures (2010)DVDR NL Sub NLT-Release "

Dan kan er nog een schijfprobleem zijn, die je (eerst) moet oplossen. Start schijfcontrole met automatisch herstel van bestandssysteemproblemen, en probeer het daarna opnieuw.

Dan is er nog de uitwijk naar live cd's, bijv. die van Ubuntu om de map te verwijderen.

EDIT: De opmerking van Aptje is zeker ook relevant. Kijk daar ook naar.

Succes,

Tijs.
 
Is deze nog in gebruik ( d.w.z. vermeld in uTorrent)?
Stel daar een andere map in en probeer het dan nog eens
Nee hij is zelfs leeg deze map.

Groeten Marcel
 
@hoogteijling: als je wilt kan ik er met teamviewer wel naar kijken. Ben nu (nog) op de helpmij chat, dus...

Tijs.
 
Dankje Tijs voor het aanbod maar ik heb de map al kunnen verwijderen met een Emergency CD (O&O Bluecon Admin 7), net zoiets als Winternals ERD disk.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan