iPod Touch 5G?

Status
Niet open voor verdere reacties.

THWIT

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
420
Hallo allemaal!

In de zomervakantie ga ik dit jaar naar Amerika, ik heb gehoord dat een iPod Touch daar een stuk goedkoper is, dus ik wil mijn slag slaan:D

Maar nou had ik nog een paar vraagjes:

Als ik in de VS een iPod Touch koop...
...heb ik dan ook hier in Nederland garantie?
...Werken dan gewoon alle functies? (Appstore, internet e.d.)
(Misschien dat ik later nog iets bedenk)


Maar is het ook zo dat er dan in september (dan ben ik weer terug in NL) een iPod Touch 5G uitkomt? Zo ja, wat raden jullie mij aan? Wachten en dan in NL een 5G kopen (is een euro of 70 duurder) of in de VS de oude versie kopen (dus goedkoper).

Wie geeft mij advies?
 
Het maakt niet uit als je hem in amerika koopt, je kan hem gewoon nederland zetten en een nederlands itunes account aanmaken.
met garantie weet ik niet.
en een ipod touch 5g komt er waarschijnlijk niet alles duidt erop dat er een iphone 5 komt maar van een ipod touch is nog niks vernomen.
 
Omdat er in de nieuwe iOS 5 geen sporen zijn gevonden van de Touch 5. Alleen van de Ipad 3 en de Iphone 5. Vandaar dat men er vanuit gaat dat er eerst nog geen nieuwe generatie Touch komt. Misschien later dit jaar of volgend jaar.
Klik
 
Oké, duidelijk, niet kopen omdat er een nieuwe versie komt is onzin...

Maar is iemand anders die nog iets weet over de garantie en/of andere mogelijke obstakels van het kopen van een iPod Touch in Amerika/Canada? Of zelfs iemand die er ervaring mee heeft?
 
Ik heb er wel ervaring mee, ik heb die van mij gekocht (Touch 2G) in de Verenigde Staten, ik heb er nooit problemen mee gehad tot nu toe. Ik krijg alleen geen geluid meer uit mijn rechter oortje ook als ik het met een andere headset probeer. Die van mij is wel al redelijk oud dus heb geen garantie meer om hem te laten repareren.

Verder is er niets anders aan dat hij uit de VS komt, alleen het schermtaal, maar dit is zo te veranderen naar het Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan