waar zijn mijn foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfriedel

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
17
Hallo, ik heb met prorgramma PhotoRescue een harde schijf gescant van mijn oude gecrashte pc. Nu uren heeft het programma allemaal foto's op mijn nieuwe pc opgeslagen wel 106GB.maarrrr...het zijn allemaal heel kleine foto's als een postzegel zo klein terwijl ze toch honderden kb of zelfs meerderem mb's per stuk zijn. Als ik ze vergroot worden ze wazig.Hoe kan dat en waar zijn mijn foto's?
 
als je pc egt gecrashed is, dan is de kans heel groot dat je je foto's kwijt bent. :eek: Maar dat is alleen als ie ECHT gecrashed is, dus: "tot in hoever is ie volgens jou gecrashed?"... :confused:

alvast suc6 igg
 
Hij is niet echt gecrasht maar het besturingssysteem startte niet meer op en heb ik mijn harde schijf eruit gehaald en in een losse case met eigen voeding gezet en die draaid en er al een heleboel muziek afgehaald met Pandora Recovery. De foto's blijven echter klein terwijl er bij zo'n postzegeltje staat dat het bestand 1,7 mb groot is,dat begrijp ik niet.
 
Hallo.

robeer het eens met het programma recuva.
Daar lukt het meestal wel mee.

Hier de link om te downloaden.

www.recuva.com

Sorry is niet gratis meer.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al eerder geprobeerd recuva en heel veel foto's teruggehaald en opgeslagen maar als ik die wil openen gaat het niet.Dan komt er:
Can't read file header. Unknown fileformat or file not found.
 
Heb met Pandora al heel veel foto's teruggehaald maar het raadsel van de kleine foto's (thumbnails) bestaande uit grote bestanden, b.v.1,7 mb, blijft bestaan.
Maar er kan een slotje op,ik heb er vrede mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan