Philips GoGear Raga defect??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acdafan

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
6
Gisteren een gloednieuwe Philips Gogear Raga cadeau gekregen. Opladen ging prima, maar toen kreeg ik de melding dat er nieuwe firmware beschikbaar was. Aangeklikt dat ik deze wilde installeren. Vanaf dat moment doet de MP3 speler helemaal niets meer. Ik krijg alleen bij de functie 'fabrieksinstellingen terugzetten' in Songbird een balkje met groene blokjes in de display (alsof er iets aan het laden is, maar houdt niet op). Na enkele seconden krijg ik de tekst op de computer dat bij het terugzetten een fout is opgetreden. Weet iemand wat ik moet doen?? En dan bedoel ik: voordat ik hem naar de reparateur breng!!:confused:
 
Laatst bewerkt:
Er zit als het goed is een reset-knop op, welke je met een pen enkele seconden in moet drukken. Probeer dat eens.
 
Er zit als het goed is een reset-knop op, welke je met een pen enkele seconden in moet drukken. Probeer dat eens.

Dank voor je snelle reactie Marco. Ook dat heb ik al diverse malen geprobeerd, maar zonder resultaat. Ook de computer herkent de MP3 speler ook niet meer als usb apparaat in de map 'mijn computer'. Als ik hem aansluit hoor je wel het bekende geluid, maar geeft hem niet weer in de map.
 
Ik ga het proberen Marco, dankjewel
Vooralsnog doet hij niets. Mocht het gelukt zijn laat ik het weten.

Hoi Marco, ik heb volgens mij alles geprobeerd, maar het lukt me niet. Ben bang dat ie is overleden. Wat ik wel gek vind is dat de computer, bij aansluiten MP3, wel het geluidje geeft wat je hoort als je een extern apparaat aan de USB aansluit, maar de computer het apparaat (bij 'mijn computer') niet weergeeft. Daar zit hem volgens mij de kneep?!
 
Dan toch maar terug naar de winkel ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan