Roze ondertiteling?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Berichten
75
Goedenavond,

Gister hebben we een blu-ray speler gekocht. Nu is er een probleem. Bij alle films die we tot nu toe hebben geprobeerd, is de ondertiteling roze met wit, en heel klein. Als ik dezelfde film op de pc uitprobeer is de ondertiteling gewoon wit en op normale grote. Dit probleem doet zich niet voor als de ondertiteling ingebakken is.

Wie kan me helpen?
 
Eén ding intrigeert mij in je vraag. Da's tevens de reden dat ik mij niet aan een antwoord wil wagen:

waarmee (met welk programma / tool) bekijk je de films met de niet ingebakken subs? (Dat vermeld je namelijk niet)

In het verlengde van die vraag, de volgende vraag: als dat een tooltje is waarbij je de .avi en de subs in één mapje hoort te hebben om te kunnen kijken, dan kan je vast wel in dat progje de kleur instellen van de subs?
 
Ik speel alles af op een blu-ray speler. Zowel met ingebakken ondertiteling als instelbare ondertiteling.
 
Die ken ik niet, maar ik mag aannemen dat je daar bepaalde instellingen kunt doen?
 
Vanzelfsprekend. Ik heb alleen niet speciaals ingesteld. Ik heb alleen niets speciaals ingesteld. Gewoon rechtermuisknop -> Ondertiteling. Dat is alles. Dat kan elke andere player ook.
 
Ik mag aannemen dat je gecontroleerd hebt wat de standaard kleur is binnen dit tooltje voor de subs, of..............?
 
misschien kan je het wel instellen op je bd speler.

dat het niet zo is bij ingebakken subs is logisch, deze zijn gewoon video beeld.
 
Dat hebben we al geprobeerd en we konden in die zin niks instellen op de blu-rayspeler
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan