Toegang op afstand en printen via NAS

Status
Niet open voor verdere reacties.

KJP

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2004
Berichten
16
Hallo,

Ik heb een LG NAS N2A2 en het lukt mij niet toegang te krijgen tot de NAS op afstand (via het internet). Ook lukt het niet te printen via de USB van de NAS. LG biedt dit product aan met de mogelijkheid een printer er op aan te sluiten en zodoende een soort netwerkprinter te hebben. Via de installatie wizard van LG kun je dit instellen, maar dit lukt niet, werkt niet. LG heb ik meermaals gebeld, maar de medewerkers daar weten niets te vertellen over de NAS, de antwoorden halen ze uit Google en slaan nergens op.

Heeft iemand misschien eenzelfde NAS en heeft deze dan succesvol ingesteld? Weet iemand misschien ook of er misschien een uitgebreide handleiding bestaat voor deze NAS. In de huidige staat niets over deze onderwerpen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
 
Toegang op afstand: Heb je portforwarding gebruikt? Alleen dan zul je toegang krijgen tot je NAS

Printer: Ik heb nu even geen tijd om de handleiding door te spitten, maar is de printer niet te vinden via printer toevoegen - netwerkprinter en dan laten zoeken?
 
Toegang op afstand: Heb je portforwarding gebruikt? Alleen dan zul je toegang krijgen tot je NAS

Wat is portforwarding?

Printer: Ik heb nu even geen tijd om de handleiding door te spitten, maar is de printer niet te vinden via printer toevoegen - netwerkprinter en dan laten zoeken?

Intussen een handleiding gevonden, maar daar staat niets nieuws in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan